brg Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Hei Har fått dette kortet idag, finner det meste ut fra manualen, men finner ikke hvor jeg skal koble til den ekstra Firewire porten. Har sett etter med lys og lykte , men finner den ikke og ifølge maualen og specs så skal den være der en eller annen plass. Er det noen som har et slikt kort og har funnet den?? Endret 11. mai 2007 av brg Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Den kontakten står nede til venstre, et par cm opp fra bunnen. Husker ikke nøyaktig, da jeg har byttet kortet i et annet. Lenke til kommentar
brg Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Den kontakten står nede til venstre, et par cm opp fra bunnen.Husker ikke nøyaktig, da jeg har byttet kortet i et annet. 8587292[/snapback] Takker for svar, fikk tak på support og den er rød og sitter like ved det nest nederste pci sporet. Rart at det ikke vinnes noen referanse til den i manualen, annet at den skal eksistere. Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Husker ikke at det var farge på den, MEN siden den var RØD, var vel det grunnen til at det ikke sto no om den Endret 11. mai 2007 av Tramell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå