Minus Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Du kan jo bare prøve å smile til henne når du ser henne på skolen da. Om du får et smil tilbake er jo det kjempebra. Etter noen smil kan du jo si hei til henne når du går forbi, og så vil jeg tro ting går sin gang. Uansett, lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Marius_* Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Takker for alle tipsene jeg har fått her Skal prøve å følge en del av dem... Ifølge veninen har jeg visst sjanse på henne også Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Marius_* Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jaja, må få si at dette gikk veien Jeg gikk en tur med henne i et friminutt på skolen, og vi ble enige om at hun skulle komme til meg går kveld, fordi jeg var alene hjemme da.. Starta kvelden med en Pizza og en film , mitt i filmen gikk hun på Do, å når hun kom tilbake, satte hun seg helt inntil meg xD.. Og etter et par minutter.. så lå vi dær å klina xD... vil også si takk til alle som prøvde å hjelpe meg i denne tråden Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 gratulerer regner med at neste oppdatering er dere gift? Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hehe, søt tråd. Tenkte å forerslå som en måte å vise ho at du liker ho, at du lagde en cd med dine favorittsanger, siden ho likte å høre på musikk, mener jeg. Da bør du jo velge fra den delen av din musikksmak som ligger nærmest hennes, da, og ikke de værste deathmetal orgiene. Ikke sikkert det er nødvendig nå, men kan være en fin 1 månedsgave eller noe Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Heheh, Tusen Takk Det med musikk CD hadde sikkert funket bra til vanlig.. Men hun liker ting som AFI, 30sec to Mars, Simple Plan.. mens jeg liker In Flames, Three Days Grace, Lordi etc ^^ Så vet ikke om hun hadde likt en CD med den musikktypen jeg liker Lenke til kommentar
roflkake Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 For noen folk så skal det veldig mye baller til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå