Gjest Gjest_Marius_* Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Hei! Jeg er en gutt på 15 år (10. klasse) Nå i det siste, har jeg blitt mer å mer interessert i en jente i paralellklassen. Hun virker veldig grei og rolig. Jeg er ikke veldig godt kjent med henne, men snakker med henne av og til, litt over MSN. Har jo så klart veeeldig lyst til å bli sammen med henne, men jeg er veldig sjenert, og det hjelper ikke at hun alltid har minst 2-3 andre jenter rundt seg... håper noen av dere kansje kan hjelpe meg med problemet What to do?? EDIT: Emnetittel endret av moderator. Endret 8. mai 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det letteste ville nok være å få ordentlig kontakt på skolen. Bare si hei, smil, prøv å få i gang en samtale når hun er alene. Problemet med å bli kjent over MSN, er at det blir vanskeligere å snakke sammen direkte senere, så en kombinasjon er nok bedre. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 tusen takk for tipset kunne sikkert hatt bruk for flere tips ^^ Lenke til kommentar
drugis Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei! Jeg er en gutt på 15 år (10. klasse) Nå i det siste, har jeg blitt mer å mer interessert i en jente i paralellklassen. Hun virker veldig grei og rolig. Jeg er ikke veldig godt kjent med henne, men snakker med henne av og til, litt over MSN. Har jo så klart veeeldig lyst til å bli sammen med henne, men jeg er veldig sjenert, og det hjelper ikke at hun alltid har minst 2-3 andre jenter rundt seg... håper noen av dere kansje kan hjelpe meg med problemet What to do?? 8566702[/snapback] sende litt meldinger til hun osv snakk med henne når det er jenter rundt henne og, ta motet til deg. det vitner bare om god selvtillit, når du har sendt ein del meldinger emd henne spørr du om hun vil bli med deg på kino Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Marius_* Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 1. har ikke mobilnummeret hennes 2. har ikke anelse om hva jeg skulle skrevet om 3. virker det ikke dumt å gå bort å snakke med henne når hun er i en annen samtale med andre folk? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 1. har ikke mobilnummeret hennes - Da spør du om det da vell2. har ikke anelse om hva jeg skulle skrevet om - Interesser / fest / skole / musikk - finnes ALLTID samtale emner jo mindre du eller jenta har sosial iq på 0. 3. virker det ikke dumt å gå bort å snakke med henne når hun er i en annen samtale med andre folk? Ja derfor prater du til henne om du ser hun alene eller om hun kanskje står med en vennine av deg... 8566767[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Marius_* Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 men hva kan man prate med en jente om? xD Det eneste jeg vet er at hun liker å høre mye på musikk Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Marius_* Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 vet ikke hvilken musikktypr hun hører på en gang =( Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Da må du bare spørre. Kanskje ikke sånn med en gang, men ta det litt etter litt. Vis interesse, det gjør du ved å spørre hva slags musikk hun hører på. Du kan jo også spørre hvordan hun har det og lignende, for å vise at du er interessert. Husk å ikke ta alt over MSN, da. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Marius_* Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 vel, kan forsøke å prate litt med henne i mårra ^_^ Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ikke vær redd, jenter er generelt like sjenert og tilbakeholden som vi gutta kan være. Det går nok bra, prøv å få i gang en skikkelig samtale og hold stemningen positiv, så skal du nok se at hun blir glad for at du tok kontakt. Ikke legg ut om *hvor høyt du elsker henne*, osv. Før du har blitt skikkelig kjent med henne. Helst burde du vise at du er glad i henne på andre måter først, men det er litt vanskelig å forklare. Uansett, lykke til. <3 Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Marius_* Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 må også si at man ikke kan klage på hvor fort svarene kommer her ^^ forestn, var netopp innom MSN, å da begynnte en av venninene hennes å snakke til meg om hun jeg likte... tror dette kan gå roktig vei ^^ Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det er smart å snakke med venninna hennes, da kan du fiske hele natta Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Marius_* Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 heheh, snakka med henne i et par timer nå ^^ Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Marius_* Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hei! Jeg er en gutt på 15 år (10. klasse) Nå i det siste, har jeg blitt mer å mer interessert i en jente i paralellklassen. Hun virker veldig grei og rolig. Jeg er ikke veldig godt kjent med henne, men snakker med henne av og til, litt over MSN. Har jo så klart veeeldig lyst til å bli sammen med henne, men jeg er veldig sjenert, og det hjelper ikke at hun alltid har minst 2-3 andre jenter rundt seg... håper noen av dere kansje kan hjelpe meg med problemet What to do?? 8566702[/snapback] sende litt meldinger til hun osv snakk med henne når det er jenter rundt henne og, ta motet til deg. det vitner bare om god selvtillit, når du har sendt ein del meldinger emd henne spørr du om hun vil bli med deg på kino 8566733[/snapback] hmm, litt domt at nærmeste kino er ca 8 mil unna da ^^ altså, dvs i trondheim Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hehe, pass bare på å ikke prat for mye med veninna Er rett og slett bare snakk om å ta motet til deg og ta kontakt. Jenter liker at gutter tar initiativ, tør å ta steget. Og gjerne foran veninnene! F.eks gå bort hvis de sitter en gjeng i et friminutt og spør om hun vil være med å gå en tur eller evt. om å finne på noe en dag. Smil og ikke vær sjenert, og for all del ikke se bort eller ned. Øyenkontakt Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Marius_* Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hmm, du mener for eksempel, bare gå bort, spørre henne om å bli med å gå til en plass hvor mange andre elever bruker å gå i friminuttene sammen, og ta en litn prat på veien? Har nesten aldri snakket med henne irl, bare en 3-4 ganger, ville det ikke bli rart da å spørre om hun vil være med å finne på noe på fritia en dag? Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Jo, okei. Men da prøver du det første da. Som du sier f.eks. Bare prate litt løst og fast. Gjerne vær morsom og fleipete, men ikke overdriv. Poenget er å få i gang en relasjon, en åpen kommunikasjonslinje om du vil Og da, etter dere har pratet en del ganger, kan du jo be om telefonnummeret hennes. Og etter det melde og prate litt i telefonen før du etter hvert foreslår at dere stikker og tar en pizza eller noe annet hyggelig Edit: Husk at alt må være løst og ledig, ingenting seriøst. Dette hjelper også på din usikkerhet og nervøsitet. Ingenting å tape, vær deg selv og vis interesse! Endret 9. mai 2007 av Folcom Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Ellers, les Twingys tråd om sjekking Guide: Slik får du bedre kjangs på damene!(BASIC) Endret 9. mai 2007 av Anigmama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå