Nimrad Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Som topic sier, er det forskjell på de forskjellige typene kjøretøy innen samme klasse? Er f.eks. noen buggyer bedre enn andre eller ikke? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 ja, det lurer jeg på og også...det st¨år jo ike en piss om specs noe sted i spillet. på gamefaqs er det bare bighead on ATV/motorcycle og unlock everything- coder og en tap-boost exploit...men ingen guide... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg lurer på det samme, men har et inntrykk av at nyeste kjøretøy er best. Dvs, det kjøretøy lengst til høyre før du kommer til "cuba-kjøretøyet" igjen. Men det står vitterlig i en av "reklametekstene" mellom race at man skal kunne se forskjellen i ytelse på de forskjellige kjøretøyene. Men jeg har aldri funnet denne menyen. Men som sagt, jo lengre til høyre en blar i kjøretøye, og råere og stiligere ser det ut. Dermed ønsker og tror jeg også at det derfor er bedre. Litt mer kult med en solid klubbe av en brannbil i stedet for en Cuba-versjon av en lastebil. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Tror ikke det er noe forskjell annet en utseende.. noe som er ganske kjipt.., men det er vel det de mener i reviews med at man kun unlocker nye "skins" og ikke nye biler. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg får nye biler. I noen kjøretøyklasser hvor jeg før hadde 3 forskellige typer, har jeg nå 4. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg får nye biler.I noen kjøretøyklasser hvor jeg før hadde 3 forskellige typer, har jeg nå 4. 8569136[/snapback] Ja, du får nye biler, men spørsmålet er om det er noen forskjeller på bilene ytelsesmessig Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 jeg har i allefall merka at noen biler har mere styring en andre, å noen er mye stivere en andre! Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det skal være foskjell på de forskjellige bilene innad i en klasse ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå