Gå til innhold

Fight Nigt round 3 ute av produksjon?

Anbefalte innlegg

Brukte omlag 4 timer i byen i går for å prøve å finne FNR3 til 360, men det var absolutt INGEN som hadde spillet. I en av spaceworld butikkene sa ekspiditøren at EA Games ikke "gadd" å trykke opp flere eksemplarer til 360. I en annen spaceworld var det fordi at EA Games ikke hadde fått nok bestillinger fra butikker på spillet. HVA er det som skjer egentlig? Noen som kan bekrefte/avkrefte om det virkelig er sånn? Er det Sony som har dytta inn litt penger? Og til sist, noen som vet HVOR jeg kan få tak i ett eksemplar av det herlige spillet, helst på dagen (vet jeg kan bestille men det tar rundt 6 dager, jeg er utålmodig og vil spille NÅÅ :p) Uansett, triste saker :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, selvfølgelig er det meningen! Hehe. Nei, bor i Oslo. Så om noen vet om en sjappe som ikke blir så fort utsolgt/som ikke mange andre handler i for spill så setter jeg pris på tips. Eventuellt om noen vil selge

Men er jo jævlig rart at de slutter å produsere ett av de beste spillene til kun en plattform.

Lenke til kommentar
jeg leta etter halo 2 igår... var innom 5 butikker men ingen hadde det :/

8568533[/snapback]

Jeg så Halo 2 på EB Games i Byporten forrige uke. Brukt riktignok. Hadde tatt en tur innom der for å se om de hadde FN3 også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...