Sh0rTy^ Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Brukte omlag 4 timer i byen i går for å prøve å finne FNR3 til 360, men det var absolutt INGEN som hadde spillet. I en av spaceworld butikkene sa ekspiditøren at EA Games ikke "gadd" å trykke opp flere eksemplarer til 360. I en annen spaceworld var det fordi at EA Games ikke hadde fått nok bestillinger fra butikker på spillet. HVA er det som skjer egentlig? Noen som kan bekrefte/avkrefte om det virkelig er sånn? Er det Sony som har dytta inn litt penger? Og til sist, noen som vet HVOR jeg kan få tak i ett eksemplar av det herlige spillet, helst på dagen (vet jeg kan bestille men det tar rundt 6 dager, jeg er utålmodig og vil spille NÅÅ ) Uansett, triste saker Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Anbefaler deg å sjekke på nettet, finner det garantert der. Lenke til kommentar
Sh0rTy^ Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Vet jeg kan få tak i det på nettet noen steder (skrevet i hovedposten;)), men lurer på om noen vet om noen butikker som har det siden jeg vil ha det så fort som mulig. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Vel, du skriver ikke hvilken by du bor i, så er det meningen at folk skal løpe ut og sjekke i sitt nærområde, for så å rapportere tilbake til deg? Du sier jo selv at du har sjekket alle butikkene, så hvorfor bare ikke bestille? Lenke til kommentar
Sh0rTy^ Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Ja, selvfølgelig er det meningen! Hehe. Nei, bor i Oslo. Så om noen vet om en sjappe som ikke blir så fort utsolgt/som ikke mange andre handler i for spill så setter jeg pris på tips. Eventuellt om noen vil selge Men er jo jævlig rart at de slutter å produsere ett av de beste spillene til kun en plattform. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 jeg leta etter halo 2 igår... var innom 5 butikker men ingen hadde det :/ Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 jeg leta etter halo 2 igår... var innom 5 butikker men ingen hadde det :/ 8568533[/snapback] Jeg så Halo 2 på EB Games i Byporten forrige uke. Brukt riktignok. Hadde tatt en tur innom der for å se om de hadde FN3 også Lenke til kommentar
Sh0rTy^ Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Takk for tips, ringte dem men de hadde ikke de heller=/ Be damned EA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå