Anathema Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei, I dag dro jeg fram det gode gamle FarCry spillet mitt. (Kjøpt og betalt for om noen skulle lure.) Men til min store overaskelse skjedde det ikke noe da jeg satte inn dvden i dvdskuffen. Har prøvd litt lirking nå, men får den ikke til å lese dvd-en. Har noen et godt tips om hvordan jeg skal løse dette? DVD-en er ikke spesielt ripete, men noe er det jo. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kan jo seff teste andre dvd'r i den spilleren da.. Eller så kan du skru opp hele spilleren og rense linsa Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Tja, har nå testen DVDen på en anne spiller som heller ikke klarte å lese den. Spørsmålet blir nå hva jeg kan gjøre for å lure spilleren til å lese denne halvveis ødelagte DVDen, finnes det noen triks her? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hmmm.. Kan jo slipe cd'n da... Med cd sliper Lenke til kommentar
Psh Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Rengjør plata godt med zalo og lunka vann, dette for å fjerne fremmedlegmer. Bruk så tannpasta trikset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå