Gå til innhold

Prosjekt: random (Cooler Master modd)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er du iallfall sikker på at det ikke er 60 mm. Det vanligste er jo også uansett 80 mm. Kan jo også stemme bra at det er fem millimeter ut etter hullet på hver side ...

Goscinny ;)

8604353[/snapback]

Takker men var usikker på åssen de målte om de målte fra side til side eller fra vifte blad til vifteblad :p Men takker ;) Da bestiller jeg 3stk Sånne vifter og en bra viftestyring ;)

Lenke til kommentar

Zalman sin er jo veldig billig, da, og har seks kanaler (fire trinnløse og to av/5 v/12v. Litt sterke lys og virker kanskje litt billig. Dessuten bør frontplaten tas av og lakkeres (ikke vanskelig). Den har heller ikke noen temperatursensorer. Har den til mitt prosjekt og er helt greit fornøyd.

Kan ikke komme med anbefalinger til noe annet, da jeg rett og slett bare har prøvd Zalman sin :)

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Det er veldig vanskelig å se resultatet av lakkeringen med det kameraet du bruker, så det er vanskelig å kommentere noe særlig.

Hva annet du kan gjøre med datamaskinen? Kjøpe litt lys, ikke for mye, og kanskje en LCD-skjerm? Viftestyringen må jo moddes litt på og integreres i kabinettet ... Har du tenkt på hvilken du skal bruke? Brytere kan forresten også byttes ut :)

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Tja. Bulgin-knappene du får på Elfa er knallpene :love: Den billigere utgaven finner du hos Bilxtra/Bilutstyr. Den har ikke lys, ellers er de ganske like. Dog er de veldig mye brukt her på forumet, så helt hyperoriginalt er det jo ikke akkurat ...

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Men jeg lurer litt  på hvordan jeg skal feste lcd skjermen min.. Skal ha den største hadde jeg planer om men det er ikke plass til den i begge diskettstasjonene så får se hva jeg gjør med den. Noen forslag?

8630911[/snapback]

Med den store utgaven trooor jeg du må ofre to av 5,25"-ene dine. Det er mulig det går akkurat med en, men da vil jeg tro du får festeproblemer ... Hør med andre som har gjort dette. Jeg sagde jo bare hull i treplata :)

Stå på med arbeidet!

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Jeg tenker jeg skulle vente litt å se hva jeg gjør om jeg bare skjærer i front plata så det passer, men er ikke sikker.

Så nå hadde jeg kanskje planer om å finne et annet kabinett å surre med..

Er det noen som har et kabinett de ikke bruker som de vill selge / gi bort PM er dere snille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...