VetleRsport Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Her kan vi diskutere prosjektet mitt Her er prosjektet Her kan dere komme med forslag til hva jeg burde gjøre og noen fine løsninger. Stoor takk til Nitrob som ordna dette Endret 9. mai 2007 av volvo240_r Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Er det noen som kan tegne det i (husker ikke hva programmet heter) for meg eller? Trenger ikke være veldig bra, dere som er nybegyner i det kan prøve seg de åsså Send PM hvis noen her vill det for meg. Hadde vært supert På forrhånd takk. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Har finni et navn så slettet-- Endret 9. mai 2007 av volvo240_r Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Men nå skal jeg starte med å lakke dataen eller side dørene og toppen.. Men hva burde jeg gjøre av grunn arbeid? har retta på bulkane... Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Sats på en større vifte i døra, Et modifisert kabinet har en tendens til å produsere mer varme, så da kan en 140mm eller en 250mm vifte gi deg mye mindre støy med tanke på lavere RPM, og mye mer kjøling med tanke på større vifte = mer flytting av luft. + at det kan se ganske tøfft ut hvis du jobber en del med dette. Endret 11. mai 2007 av Yawa Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Fikk kutta i dag med stikk sag. Gikk på 15 min Poster update med bilde etterpå Lenke til kommentar
TordO Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hvordan ble kantene da? Det trengs helt sikkert filing/pussing.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det var et stilig kabinett, dog litt lite? Jeg vil anbefale deg å sparkle alle steder hvor du har pusset. Med svartfarge ser du absolutt alt! Dessuten bør du nok grunne også for å få optimalt resultat. Trenger du viften i vinduet? Syns ikke det er like pent, men om det er nødvendig for temperaturen er det jo greit ... Dette kan bli kjempestilig, stå på! Likte virkelig det kabinettet. Goscinny Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Biultema lakken fungerer helt greit! Når det gjelder kappeskivene så må de "jobbe" seg bortover selv ikke bruk makt. Ellers så ser det bra ut så langt, skal du bruke gummilist for og feste plexin? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Hvordan ble kantene da? Det trengs helt sikkert filing/pussing.. 8588591[/snapback] Har pussa de ned men skal ha noe som heter c list på de sa da blir det bra Det var et stilig kabinett, dog litt lite? Jeg vil anbefale deg å sparkle alle steder hvor du har pusset. Med svartfarge ser du absolutt alt! Dessuten bør du nok grunne også for å få optimalt resultat. Trenger du viften i vinduet? Syns ikke det er like pent, men om det er nødvendig for temperaturen er det jo greit ... Dette kan bli kjempestilig, stå på! Likte virkelig det kabinettet. Goscinny 8588680[/snapback] Nja er ikke så lite plass til 8 harddisker, 3 cd brønner så det er stort nok. Det er et midi tower. Nja er ikke sikker på med den vita har fra før 2 stk 60mm forran og 1 stk 60 på toppen, så kanskje jeg ikke trenger den? Men har pussa med 1000 hele veien nå blei helt blankt trenger jeg sparkle da? Men ja skal grunne det Men ikke riper i det lenger. Biultema lakken fungerer helt greit!Når det gjelder kappeskivene så må de "jobbe" seg bortover selv ikke bruk makt. Ellers så ser det bra ut så langt, skal du bruke gummilist for og feste plexin? 8588890[/snapback] Ska bruke c list der jeg har skjært og er litt usikker på hvordan jeg skal feste plexin noen forslag? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Hvor får jeg kjøpt c lister da? er det de som heter dekorasjons lister på microplex? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Det er såkalt dekorasjonslist ja Og husk, det er bedre å kjøpe for mye enn for lite 8590815[/snapback] Enig med deg der tenkte å kjøpe 1,50m tenkte jeg skulle ha litt til noe annet og.. Så skal jeg bestille lcd til å ha forran på dataen min og.. blir nok lit utgifter nå snart når jeg skal bestille fra microplex Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Nå har jeg fått sponsor Vednur Men fant noen vifter som bråket 9dbl legger ut link.. er disse bra? Viftene Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Som Vendur selv sier, så bråker de en god del mer enn 8 dB. Jeg mye heller anbefale MIST 120 mm til 109 kroner om du får plass til det, og heller stille litt på spenningen som det skulle være nødvendig. De er VELDIG stille. Kunne jo flyttet mer luft, men da øker igjen støyen. De flytter uansett mer luft enn de du linket til, og er antageligvis stillere, uten at jeg har testet dem. Der er nå ihvertfall hva jeg syns/tror. Goscinny Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Men jeg hr kunn plass til 3 stk 60mm.. Er det noen som kan anbefale meg noen bra 60mm vifter som støyer lite da? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Dersom det er 60 mm du skal ha, er sikkert ikke de du linket til så dårlige dersom du investerer i en viftestyring. 8 dB hører du ikke. Mine 120 mm MIST-vifter som er på 16,5 dB (skal stemme rimelig bra) hører du om du tar øret helt inntil, men ikke ellers. Så selv om dine vifter bråker noen fler dB mer enn 8 dB, trenger de jo ikke bråke så altfor mye likevel, og om de gjør det, bruker du viftestyring eller bytter om rød (12 v) og gul (5 v) kabel. Argh, dette ble nok et rotete innlegg :/ Goscinny Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Dersom det er 60 mm du skal ha, er sikkert ikke de du linket til så dårlige dersom du investerer i en viftestyring. 8 dB hører du ikke. Mine 120 mm MIST-vifter som er på 16,5 dB (skal stemme rimelig bra) hører du om du tar øret helt inntil, men ikke ellers. Så selv om dine vifter bråker noen fler dB mer enn 8 dB, trenger de jo ikke bråke så altfor mye likevel, og om de gjør det, bruker du viftestyring eller bytter om rød (12 v) og gul (5 v) kabel. Argh, dette ble nok et rotete innlegg :/ Goscinny 8595342[/snapback] Skjønte hva du mente Tenker det blir de viftene og en viftestyring. Noen anbeflinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå