VetleRsport Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Stoor takk til Nitrob som ordna dette Sponsorer Nå har jeg endelig fått sponsorer Vendur Vendur Fikk et gavekort på 180kr som jeg skal bruke til vifter. Jeg fikk for en tid tilbake en data som jeg hadde tenkt til å bruke som mini server, men fikk alldri rota meg til det. Men det toweret som var på den dataen er egentlig ganske tøfft, men er "noen" riper i det Kom på i dag at jeg skulle modde det og her er planene mine: 1: Skjære ut et hull i side døra og ha plexi glass. 2: Skjære litt på toppen til vifte grill/ og vifte da 3: Sparkle og lakke dekslene til toweret. 4: Sette inn en LCD skjerm forran (usikker på om jeg skal skjære hull eller om jeg skal kjøpe deksel å sette inn i brønnen. Og kommer mere etter vært. Bilder kommer senere i kveld Komentarer HER Endret 18. mai 2007 av volvo240_r Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) UPDATE Her er det noen bilder av kabinettet. HK Plate: Fronten og toppen: Siden som er ripete: Jobber på gulvet Komentarer HER Endret 8. mai 2007 av volvo240_r Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 UPDATE 2 Mini update. Dere ser ikke hva jeg har gjort men, jeg har målt åssen jeg skal skjære det i morra i siden.. Og så har jeg rydda sammen da Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) UPDATE 3 Ja i dag fikk jeg lånt meg en DREMEL. Veldig kjekk den egentlig. Men planen i dag var jo egentlig å skjære ut et hull til plexi'n men han jeg lånte den a hadde seff ikke kutte blad til dremelen... Men han hadde slipe greier så fikk slipa litt så ripene ble litt mindre kan hende jeg ikke trenger å sparkle etter jeg slipa litt, men får se før jeg får lakka.. Men her har du noen bilder (Dårlige bilder jeg har hatt pga mobil kamera) Komentarer HER Endret 9. mai 2007 av volvo240_r Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 UPDATE MED SKISSE En STOR takk til Nitrob som har årdnet dette til meg Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 UPDATE 5 Ja i dag har jeg vært å handla noe småtteri på biltema. Og de bladene som var til å kutte med til dremmelen virka ike særlig bra.. Brukte 2 blad til 3 cm ...... Men pussepapir og lakk håper jeg er bra.. Så nå har jeg vann slipet den ene siden av kabinettet til det ble helt glatt veldig fornøyd selv Slenger ut noen bilder.. Dritt sette jeg kansta bort penger på Spray og klarlakk (kjøpe grå metallic) Og etter sliping av den ene siden.. Komentarer HER Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) UPDATE 6 Ja i dag hadde jeg ikke noe å gjøre i praktisk prosjekt på skolen så da gikk jeg hjem å henta døra te kabinette den som skal kuttas. Og blei fort færi med å skjære den ut, brukte stikk sag. Her er noen bilder av resultatet Komentarer HER Endret 11. mai 2007 av volvo240_r Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 UPDATE 7 Tok å skrudde det veldig fort sammen for å se åssen det ble.. Synes det ble bra jeg da bare kom med komentarer er dere snille Bilde 1: Bilde 2: Komentarer HER Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 UPDATE 8 Nå har jeg bestillt 3stk 80mm vifter for sponsor pengene fra vendur. Det er disse viftene jeg bestillte. Og skal bestille en viftestyring Og jeg rakk desverre ikke lakke noe i helgen pga dårlig vær... Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) UPDATE 9 Ja da kom fin været og jeg fikk primet og lakka Her er noen bilder: Etter Primer: Etter lakking: Enda ett: Og etter jeg prøve monterte det: Ett til: Komentarer HER Endret 15. mai 2007 av volvo240_r Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Her er noen bilder av kabinette etter jeg monterte alle delene. Men har ikke plexi glass enda da. Og skal skjule dvd brenneren og sånt med deksel. Og kjøpe lcd og neon. Og seff jeg skal rydde. Komentarer HER Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Da fikk jeg tatt bilder med et litt bedre kamera men er enda ikke fornøyd, må ta det med det andre kameraet.. Men er jo bedre en mobilkamera. Men de blir veldig store hvordag kan jeg velge størelse på bildene? Front: Ryddi jah topp: siden som var så ripete, men er noe med lyset ser ut som det er 2-3 farger på kabinette men det er bare lyset eller noe... Og lurer på om jeg skal modde det gammle.... Komentarer HER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå