andyTS50X92 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 hei e det noken som veit korleis ein trimma en ts50x, uten å måtte gjere store innkjøpa av delar? igrunnen vill ej berre vete ka ej må gjer for å få vekk alt som sett efekta ned. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 hei e det noken som veit korleis ein trimma en ts50x, uten å måtte gjere store innkjøpa av delar? igrunnen vill ej berre vete ka ej må gjer for å få vekk alt som sett efekta ned. 8566421[/snapback] For og få trimma en TS til det "gode"-punkt må du vell koste på en del penger. Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) hei e det noken som veit korleis ein trimma en ts50x, uten å måtte gjere store innkjøpa av delar? igrunnen vill ej berre vete ka ej må gjer for å få vekk alt som sett efekta ned. 8566421[/snapback] Trimmsylinder. Div. sider du kanbestille fra: www.mc-deler.no www.speedoptions.no www.crash.no Endret 9. mai 2007 av HondaOlav Lenke til kommentar
andyTS50X92 Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 hei e det noken som veit korleis ein trimma en ts50x, uten å måtte gjere store innkjøpa av delar? igrunnen vill ej berre vete ka ej må gjer for å få vekk alt som sett efekta ned. 8566421[/snapback] Trimmsylinder. Div. sider du kanbestille fra: www.mc-deler.no www.speedoptions.no www.crash.no jeg ville ikke trimma den, TSX tåler ikke trimm! 8568530[/snapback] ka det e som ikkje takla det då? veit du om den he redusert innsug eller noke sant, potte plombe? Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Du må ha en trimsylinder, forgasser og et effektanlegg. Tsx tåler trim som bare pokker! Trim ivei du! Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Må vel ikke ha effektanlegg, kan vel uplombere det og spare en del penger... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Effektanlegg på luftavkjølte mopeder er lite vits.. På min får jeg bare ca 5km\t mere ved å bruke effektanlegget istede for orginalpottet. fjærn heller blomberinga. Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Effektanlegg på luftavkjølte mopeder er lite vits.. På min får jeg bare ca 5km\t mere ved å bruke effektanlegget istede for orginalpottet. fjærn heller blomberinga. 8584843[/snapback] Maybe. Jeg er fullt klar over at effektanlegg har lite og si på luftavkjølte mopeder. Men når de i tillegg får den ytelsen ved ny sylinder og forgasser så er det bedre å kjøpe et effektanlegg enn å ta opp det gamle. Du må tross alt kutte det opp og sveise det samme, noe jeg ikke tror trådstarter kommer til å gjøre. Så kjøp et effektanlegg. Mye greiere hvis du skal inn på kontroll også. Og, du kan ikke bruke det når du har plomberingen i. Det blir for varmt og sjansen for varmeskjæring øker. Lenke til kommentar
andyTS50X92 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Effektanlegg på luftavkjølte mopeder er lite vits.. På min får jeg bare ca 5km\t mere ved å bruke effektanlegget istede for orginalpottet. fjærn heller blomberinga. 8584843[/snapback] Maybe. Jeg er fullt klar over at effektanlegg har lite og si på luftavkjølte mopeder. Men når de i tillegg får den ytelsen ved ny sylinder og forgasser så er det bedre å kjøpe et effektanlegg enn å ta opp det gamle. Du må tross alt kutte det opp og sveise det samme, noe jeg ikke tror trådstarter kommer til å gjøre. Så kjøp et effektanlegg. Mye greiere hvis du skal inn på kontroll også. Og, du kan ikke bruke det når du har plomberingen i. Det blir for varmt og sjansen for varmeskjæring øker. 8585079[/snapback] ka sylinder og forgassar du vil annbefåle då? ps: den ska berre køyrast på gard, og vil då helst ha aks istaden for toppfart. Lenke til kommentar
sebbe1122 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det er jo ikkje plombert blei laga før EU avtalen om at du ikkje kunne kjøre fortere en 45km/t med moped! Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Trim ja, hehe. Du har valget mellom Airsal, charmo og malossi. Airsal, går bra, blir ikke så varm charmo, blir lett varm, går dårligere enn airsial. Porter du charmo sylinderen går denne bedre enn airsal. Malossi, varer nærmest evig. Oppsettet jeg ville ha satt opp er: Airsal 47 - Sylinder Dellorto 21mm - Forgasser Giannelli 80 - Effektanlegg (org. anlegget blir for varmt) Også tar du og drever den om til aks, lite drev foran så det blir lett og dra! Endret 13. mai 2007 av kimmen12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå