Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

trimming ts 50x


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei

 

e det noken som veit korleis ein trimma en ts50x, uten å måtte gjere store innkjøpa av delar?

 

igrunnen vill ej berre vete ka ej må gjer for å få vekk alt som sett efekta ned.

8566421[/snapback]

 

For og få trimma en TS til det "gode"-punkt må du vell koste på en del penger.

Lenke til kommentar
hei

 

e det noken som veit korleis ein trimma en ts50x, uten å måtte gjere store innkjøpa av delar?

 

igrunnen vill ej berre vete ka ej må gjer for å få vekk alt som sett efekta ned.

8566421[/snapback]

 

 

Trimmsylinder.

Div. sider du kanbestille fra:

www.mc-deler.no

www.speedoptions.no

www.crash.no

Endret av HondaOlav
Lenke til kommentar
hei

 

e det noken som veit korleis ein trimma en ts50x, uten å måtte gjere store innkjøpa av delar?

 

igrunnen vill ej berre vete ka ej må gjer for å få vekk alt som sett efekta ned.

8566421[/snapback]

 

 

Trimmsylinder.

Div. sider du kanbestille fra:

www.mc-deler.no

www.speedoptions.no

www.crash.no

 

jeg ville ikke trimma den, TSX tåler ikke trimm! :nei:

8568530[/snapback]

ka det e som ikkje takla det då?

 

veit du om den he redusert innsug eller noke sant, potte plombe?

Lenke til kommentar
Effektanlegg på luftavkjølte mopeder er lite vits..

 

På min får jeg bare ca 5km\t mere ved å bruke effektanlegget istede for orginalpottet.

 

fjærn heller blomberinga.

8584843[/snapback]

 

Maybe.

 

Jeg er fullt klar over at effektanlegg har lite og si på luftavkjølte mopeder. Men når de i tillegg får den ytelsen ved ny sylinder og forgasser så er det bedre å kjøpe et effektanlegg enn å ta opp det gamle. Du må tross alt kutte det opp og sveise det samme, noe jeg ikke tror trådstarter kommer til å gjøre. Så kjøp et effektanlegg. Mye greiere hvis du skal inn på kontroll også.

 

 

Og, du kan ikke bruke det når du har plomberingen i. Det blir for varmt og sjansen for varmeskjæring øker.

Lenke til kommentar
Effektanlegg på luftavkjølte mopeder er lite vits..

 

På min får jeg bare ca 5km\t mere ved å bruke effektanlegget istede for orginalpottet.

 

fjærn heller blomberinga.

8584843[/snapback]

 

Maybe.

 

Jeg er fullt klar over at effektanlegg har lite og si på luftavkjølte mopeder. Men når de i tillegg får den ytelsen ved ny sylinder og forgasser så er det bedre å kjøpe et effektanlegg enn å ta opp det gamle. Du må tross alt kutte det opp og sveise det samme, noe jeg ikke tror trådstarter kommer til å gjøre. Så kjøp et effektanlegg. Mye greiere hvis du skal inn på kontroll også.

 

 

Og, du kan ikke bruke det når du har plomberingen i. Det blir for varmt og sjansen for varmeskjæring øker.

8585079[/snapback]

 

ka sylinder og forgassar du vil annbefåle då? ps: den ska berre køyrast på gard, og vil då helst ha aks istaden for toppfart.

Lenke til kommentar

Trim ja, hehe.

 

Du har valget mellom Airsal, charmo og malossi.

 

Airsal, går bra, blir ikke så varm

charmo, blir lett varm, går dårligere enn airsial. Porter du charmo sylinderen går denne bedre enn airsal.

Malossi, varer nærmest evig.

 

Oppsettet jeg ville ha satt opp er:

Airsal 47 - Sylinder

Dellorto 21mm - Forgasser

Giannelli 80 - Effektanlegg (org. anlegget blir for varmt)

 

Også tar du og drever den om til aks, lite drev foran så det blir lett og dra!

Endret av kimmen12
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...