herzeleid Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 der på med siste oppdrag i Splinter Cell double agent for andre gang men klarer ikke å komme gjennom den øyescanneren. Hva skal man gjøre? Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 der på med siste oppdrag i Splinter Cell double agent for andre gang men klarer ikke å komme gjennom den øyescanneren. Hva skal man gjøre? 8566362[/snapback] Må vel ta en av de andre til fange. tror det står hvem som kan åpne den. Husker ikke helt, men there is a way... Lenge siden jeg spilte gjennom det. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 prøvde med alle tre men gikk ikke Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Tror du trenger "øyet" til han duden du redda en gang tidligere, om jeg ikke husker feil. Lenge siden jeg har spilt det nå. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Hvordan gjør man det, skjønte den ikke helt Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hvordan gjør man det, skjønte den ikke helt 8567301[/snapback] Du får et valg når du går over liket hans. Altså, du scanner øyet. Litt vanskelig å forklare når det er såpass lenge siden jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Tippe tråstarter prøver å gå forbi den retinal scanneren som du ser i det aller første JBA brettet. Du skal gå til andre etg, der du snoket i Moss sitt rom, like før rommet er det en heis, denne skal du bruke. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 takk for hjelpen, skjønte det nå, startet brettet på nytt Da var det rundet for andre gang, denne gangen med den beste slutten Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kult. Håper jeg ikke bare villedet deg. Er ikke så flink til å forklare ting egentlig :OP Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Nei tvert i mot, var rådet ditt som gjorde at jeg skjønte det, så takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå