phewBAR Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 men RB6:V knuser MP-delen til GeoW spør du meg. 8567511[/snapback] Smak & behag! Selv syns jeg Gears er det beste online spillet til 360! Et annet bra spill som kan anbefales er Saints Row, sjekk ut omtaler av det! Liker du Grand Theft Auto serien er det ett sikkert kjøp! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Alle spillene som nevnes her er gode spill. Men tør jeg da foreslå noe litt uteonom det vanlige: Guitar Hero II 8569649[/snapback] Jeg er enig! Veldig enig.. Spessielt dersom du er bittelitt interresert i musikk.. særlig rock.. Er det 18 på Geow altså? Trodde det var 16 jeg.. lite å si uansett.. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Kan varmt anbefale Rainbow Six: Vegas.! Men som nevnt tildigere i tråden: Sett av penger til Forza2! -Pixi Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Er det 18 på Geow altså? Trodde det var 16 jeg.. lite å si uansett.. 8569927[/snapback] Hva skal til for at et spill er 18 hvis ikke Gears er det? Folk blir partert med motorsag, huer blir blåst av og blodspruten splætter over hele skjermen Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hmm.. sant.. har ikke tenkt så mye på det bare.. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Kan forsåvidt også anbefale Dead Rising, men det kan være litt frustrernde til tider Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Ble GeoW. Kjempefornøyd med det! Har ikk prøvd det online ennå, men singleplayerdelen falt hvertfall i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå