Gå til innhold

Godt spill til 360?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er kanskje mest en bra singleplayerdel jeg er ute etter. Ang. GeoW: Er det veldig voldelig? Er "bare" 15 år og lurer på om det går an for meg? Ser ihvertfall utrolig tøft ut!

8566875[/snapback]

En 15-åring tåler fint GeoW, men husk å sette av penger til Forza 2! ;)

Lenke til kommentar
Hvis du skal kjøpe GeoW over disk, husk å klipp deg bart først ;)

8567374[/snapback]

Er det regler for sånt? Trodde det bare var veiledende aldersgrenser jeg. Ble nekta å kjøpe Oblivion på Elkjøp, men på Spiderman i byen gikk det helt greit. Tenkte det var noen regler som kanskje var internt i elkjøp?

Lenke til kommentar

8567374[/snapback]

Er det regler for sånt? Trodde det bare var veiledende aldersgrenser jeg. Ble nekta å kjøpe Oblivion på Elkjøp, men på Spiderman i byen gikk det helt greit. Tenkte det var noen regler som kanskje var internt i elkjøp?

8567620[/snapback]

Kommer ann på butikken, egentlig skal selgeren forlange å få se legitimasjon på at du er 18 eller eldre hvis spillet har 18+ aldersgrense f. eks. Spiderman, Spaceworld o.l. er sløve med slikt tror jeg :cool:

Lenke til kommentar

Tror de fleste Elkjøp butikker er også ganske slække på aldersgrenser også. :)

Da jeg kjøpte GeoW på Elkjøp i Sanvika sa karen i kassa: "Du er atten, right? Fint! Plikta til å spørre skjønner du..."

Kul kar. :cool:

Lenke til kommentar

8567374[/snapback]

8567620[/snapback]

Kommer ann på butikken, egentlig skal selgeren forlange å få se legitimasjon på at du er 18 eller eldre hvis spillet har 18+ aldersgrense f. eks. Spiderman, Spaceworld o.l. er sløve med slikt tror jeg :cool:

8567758[/snapback]

spaceworld på lillestrøm, og eb games på strømmen er sløve på alders granser :p:D:cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...