Tinmar Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har tenkt å kjøpe meg et nytt spil til 360'n. Derfor lurte jeg på om dere hadde noen anbefalinger å komme med. Har sett litt på GRAW 2 og R6: Vegas. Trenger ikke å være fps heller. Lenke til kommentar
nets Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 PGR 3 er veldig bra ! Gears of war er et fantastisk FPS spill med helt vill grafikk ! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Gears of war er et fantastisk FPS spill med helt vill grafikk ! Gears of War er ikke et FPS. Ellers er jeg helt enig. Gears of War er utrolig sykt bra, kjøp det hvis du ikke allerede har det. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Rainbow Six anbefales på det varmeste fra meg hvertfall, herlig taktisk FPS-spill med solid multiplayer. Gears of War er også veldig bra, suveren grafikk også, men multiplayeren er litt kjip synes jeg. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Er kanskje mest en bra singleplayerdel jeg er ute etter. Ang. GeoW: Er det veldig voldelig? Er "bare" 15 år og lurer på om det går an for meg? Ser ihvertfall utrolig tøft ut! Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Splinter Cell: DOuble Agent kan absolutt anbefales! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hva med Forza 2? kommer 8. juni Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Planen er å kjøpe et nytt spill når jeg skal til byen i morgen. Har nok ikke tålmodighet til å vente i en måned;) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 The elders scrolls oblivion Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Er kanskje mest en bra singleplayerdel jeg er ute etter. Ang. GeoW: Er det veldig voldelig? Er "bare" 15 år og lurer på om det går an for meg? Ser ihvertfall utrolig tøft ut! 8566875[/snapback] En 15-åring tåler fint GeoW, men husk å sette av penger til Forza 2! Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Blir vel mest sannsynlig GeoW da Vet ikke helt om jeg skal kjøpe Forza 2, synes ikke 1'ern var noe særlig egentlig. Litt langdryg og "tung" på en måte. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hvis du skal kjøpe GeoW over disk, husk å klipp deg bart først Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 GeoW har nok den beste SP-delen, men RB6:V knuser MP-delen til GeoW spør du meg. Men siden du er på utkikk etter singleplayer anbefaler jeg også GeoW. Kan også anbefale Crackdown, Splinter Cell Double Agent, CoD-serien. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Hvis du skal kjøpe GeoW over disk, husk å klipp deg bart først 8567374[/snapback] Er det regler for sånt? Trodde det bare var veiledende aldersgrenser jeg. Ble nekta å kjøpe Oblivion på Elkjøp, men på Spiderman i byen gikk det helt greit. Tenkte det var noen regler som kanskje var internt i elkjøp? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hvis du skal kjøpe GeoW over disk, husk å klipp deg bart først 8567374[/snapback] Er det regler for sånt? Trodde det bare var veiledende aldersgrenser jeg. Ble nekta å kjøpe Oblivion på Elkjøp, men på Spiderman i byen gikk det helt greit. Tenkte det var noen regler som kanskje var internt i elkjøp? 8567620[/snapback] Kommer ann på butikken, egentlig skal selgeren forlange å få se legitimasjon på at du er 18 eller eldre hvis spillet har 18+ aldersgrense f. eks. Spiderman, Spaceworld o.l. er sløve med slikt tror jeg Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Tror de fleste Elkjøp butikker er også ganske slække på aldersgrenser også. Da jeg kjøpte GeoW på Elkjøp i Sanvika sa karen i kassa: "Du er atten, right? Fint! Plikta til å spørre skjønner du..." Kul kar. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 GRAW2 <3 Beste spillet jeg noen gang har satt henda mine i! Herlig snigeplayer og like bra multiplayer Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Fin nr. 2 hvis jeg ikke får tak i GeoW da Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hvis du skal kjøpe GeoW over disk, husk å klipp deg bart først 8567374[/snapback] Er det regler for sånt? Trodde det bare var veiledende aldersgrenser jeg. Ble nekta å kjøpe Oblivion på Elkjøp, men på Spiderman i byen gikk det helt greit. Tenkte det var noen regler som kanskje var internt i elkjøp? 8567620[/snapback] Kommer ann på butikken, egentlig skal selgeren forlange å få se legitimasjon på at du er 18 eller eldre hvis spillet har 18+ aldersgrense f. eks. Spiderman, Spaceworld o.l. er sløve med slikt tror jeg 8567758[/snapback] spaceworld på lillestrøm, og eb games på strømmen er sløve på alders granser Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Alle spillene som nevnes her er gode spill. Men tør jeg da foreslå noe litt uteonom det vanlige: Guitar Hero II Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå