Haelas Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har lastet ned og installert Ubuntu! Men jeg får ikke installert drivere og slik, jeg setter i cd`èn og den starter ikke... Har prøvd og finne drivere på nettet men det ser dårlig ut Er det slik at min maskin ikke har støtte for linux drivere..? Hovedkort : MSI k9n Neo AMD AM2 Skjermkort : Nvida Geforce 7600 GT Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Du trenger ikke drivere til hovedkort. Det du imidlertid trenger er drivere til er skjermkort. Du trykker på System->administrasjon->håndtering av ufriedrivere og trykker på godta der så er det i boks. (Dette krever verson 7.04 av ubuntu) Edit: typos Endret 8. mai 2007 av Marsan Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Driver til nettverkskortet Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 hmm..du oppga hovedkort og skjermkort, så jeg missforsto visst litt. Hvilket nettverkskort har du da? Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Nettverkskortet er intrigert i hovedkortet det er nVIDA nforce 550 chipset Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 bruk kommandoen ifconfig i terminal å se etter verson. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Har fått fikset det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå