Gå til innhold

CD-Brenner og DVD borte!

izpiqch

Anbefalte innlegg

jeg installerte en verson av nero, når installasjonen var ferdig og jeg hadde reboota PC-en. så fant jeg ikke cd og dvd rommen i "min datamaskin"... jeg har win2k pro. jeg gikk i "device manager" jeg går inn på egenskaper på "SAMSUNG DVD-ROM SD-612S" så får jeg feilmelding: "Your registry might be corrupted. (Code 19)", det samme kommer på cd brenneren "HP CD-Writer+ 8200". kan nån hjelpe meg med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hepp.

Har også mista både cd-rom og cd-brenner.... Gikk til innkjøp av en Memorex Maxx 1648 DVD, men får ikke installert denne heller. Feilmelding Kode 39, driveren kan være skadet eller mangler. Har lagt inn "windows system 32driverscd-rom sys" igjen. På den medfølgende cd'n finnes det ikke driver for XP, og finner heller ingen på Memorex' hjemmeside. "Alt som fugerer på Windows 2000 fungerer altså ikke på Xp, som mange sier. Kan noe hjelpe?

Lenke til kommentar

Har hatt samme problem selv, hadde ikke disablet raid i biosen.

Ellers tror jeg det er noen lure oppdateringer for brennere på windows update, prøvd disse?

Det har og forekommet har jeg lest at en mister cd rom stasjonene hvis en har getright 3.0 inne på maskinen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...