Manfred Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Du skal fortsette å ta de selv om du får bivirkninger, så... Har du gått på de en stund, så har du et visst "lager" opparbeidet i kroppen, så du vil ikke merke så mye av å gå en dag uten, forsåvidt. Men det er ingen grunn til at du ikke skal ta de sammen med alkohol. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Det er nok mange her som går på Cipralex eller lignende Hørte at det var ca 118 000 nordmenn som gikk på dette for en liten stund siden. Har en mistanke om at nerder er overrepresentert Jeg skal forresten starte seponering i mars Så er jeg nok pillefri innen mai! Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hei, kjære venner! Jeg bruker fortsatt Cipralex med god virkning på angst og tvang.. Men jeg må ta dem ETTER jeg har spist, og deretter VENTE noen timer til jeg inntar noe mat, hvis jeg ikke gjør det sånn så blir jeg så utrolig urolig, blir sånn angstfull, føler t folk kan se det på meg også.. Hva er det som gjør dette, tror dere? Bør jeg bytte medisin? Er utrolig takknemmlig for svar!! Grunnen til at du er så opptatt av mange mulige bivirkninger og hva som kan og kan ikke virke inn på deg, er at du mest sannsynlig har en OCD, som er udiagnostisert og ubehandlet. Din gjenntatte opptatthet av uvanlige bivirkninger og stadige skifting av medikamenter tyder på det. At legen din tillater en slik medinshopping setter vedkommende i et underlig lys. Hilsen Dag Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Kjære dag, jeg er på Cipralex jeg, og det er det jeg har brukt stort sett hele tiden, utenom en periode der jeg var litt frem og tilbake.. Fikk et fint råd ovenfor her, om du ikke så det.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Du skal fortsette å ta de selv om du får bivirkninger, så... Har du gått på de en stund, så har du et visst "lager" opparbeidet i kroppen, så du vil ikke merke så mye av å gå en dag uten, forsåvidt. Men det er ingen grunn til at du ikke skal ta de sammen med alkohol. Njaaa... kan være fint å hoppe over dem, jeg tålte ekstremt lite alkohol når jeg gikk på dem. Billig fyll om det er alt man tenker på da. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Du skal fortsette å ta de selv om du får bivirkninger, så... Har du gått på de en stund, så har du et visst "lager" opparbeidet i kroppen, så du vil ikke merke så mye av å gå en dag uten, forsåvidt. Men det er ingen grunn til at du ikke skal ta de sammen med alkohol. Njaaa... kan være fint å hoppe over dem, jeg tålte ekstremt lite alkohol når jeg gikk på dem. Billig fyll om det er alt man tenker på da. Blir som med meg på allergimedisiner, da Men man bør ikke hoppe over de for mye. Jeg glemte de litt for mye en periode og fikk abstinenser. Det var utrolig ubehagelig. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Kjære dag, jeg er på Cipralex jeg, og det er det jeg har brukt stort sett hele tiden, utenom en periode der jeg var litt frem og tilbake.. Fikk et fint råd ovenfor her, om du ikke så det.. Jeg har fulgt med på hvordan du har holdt på i månedsvis, både i egne tråder og i andre. Ber om råd igjen og igjen, om de samme detaljerte spørsmålene. Enda er det noen som svarer, så du får jo en viss oppmerksomhet, samtidig som du holder din OCD ved like. Du må gå og så deg skikkelig hjelp for helseplagene dine og ikke holde på sånn. Hilsen Dag Ed: typo Endret 2. januar 2011 av dag1234 2 Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg skal begynne i samtaler igjen, ja, dag! Men hvis du ikke har noe å hjepe med, så syns jeg egentlig at du kan la være.. Hva mener dere er den beste antideprissiva? Erfaringer.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Begynte på Cipralex idag. Dette blir morro Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Hva mener dere er den beste antideprissiva? Erfaringer.. Best mot hva? Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 angst og tvang. Tok cipralex i dag kl 6 ca.. sovnet rett etterpå og har sovet til nå, asså sånn 3-4 timer.. Våkner og føler meg litt urolig, så 5 min etterpå skal jeg til å ta tabletten, for da hadde jeg glemt at jeg hadde tatt den.. Merkelig Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Min erfaring er at Sarotex er best mot angst. Men: den hjelper ikke mot tvang. Det er skjelden man får både i pose og sekk. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg skal begynne i samtaler igjen, ja, dag! Men hvis du ikke har noe å hjepe med, så syns jeg egentlig at du kan la være.. Jeg kjenner ikke Dag, men for meg virker det som om han er faglært, altså vet han nok hva han snakker om. Du gjør lurt i å høre på'n. Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 ja, jeg skal til legen til uka håper jeg Er det noen som har gode erfaringer med Zoloft, som vil dele de? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Zoloft var forferdelig for meg, men folk reagerer forskjellig på medisiner. Diskuter med legen(e) dine og finn frem til det som er best. Og husk at det ikke er bra å hoppe fra medisin til medisin hele tiden. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Kan Cipralex gi meg smerter i kølla ? Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 hva brukte du zoloft mot da? Gikk du lenge på den og hvordan følte du deg? Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er ikke meningen å bumpe her. Men hvilken type har virket for DEG? Håper på mange svar Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hei Har for fem dager siden gått av Cipralex etter 10 måneders bruk. Jobbet meg opp til og ned igjen i fra 40mg. Jeg sliter nå med disse "elektriske støtene", svimmelhet etc. man tydeligvis får ved endt bruk. Har noen en formening om hvor lenge dette vil vare? Ganske irriterende greier. Postet av anonym: 90bc3d94a123b16e8265a5384a355ed8 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå