Fat_Board Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei Jeg har en iPod video 80 GB som jeg ikke for video ut av jack koblingen. Bruker en vanlig 3 pins kabel for lyd og bilde. Men det kommer verken lyd eller bilde når den er koblet til TVen. Har også prøvd på å bytte kabel men det hjalp heller ikke. Er det noen som har noe svar på dette eller opplevd dette før og ordnet det? Vet at man kan også bruke en dock men jeg synes det er greit å bare bruke iPoden når den skal kunne vise film fra jack koblingen. Må jeg gå til innkjøp av en dock? Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Tror jack utgangen bare er for lyd om jeg ikke tar helt feil. Har selv hat problemer med video delen, men det var at jeg ikke fikk lyd når jeg bruker den bærbar Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Fetteren min har en 60 GB video og der funker det med bilde fra jacken. Så da skulle det funke her også da? Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå