Torjus Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Heisann, driver å lager en hjemmeside for en sommercamp og sliter litt med min-height. Jeg har ikke IE6 på denne maskinen, og IE Tab virker ikke 100% likt som IE6 i firefox så jeg får ikke testet om siden virker som den skal i IE6. På skolen så la jeg merke til at man kan ikke scrolle i IE6. Ta feks: http://thinkfuzzy.net/ungdomscampen/?page_id=5 Virker flott i firefox, men i IE6 så kan man ikke scrolle ned til resten av teksten. Noen som kan tenke seg hva som er problemet? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Funker flott til meg. Kan scroll'e og alt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 I IE6? Jeg kan ikke. Er ikke lett å endre slikt for IE. I Fx har jeg jo plugins og kan endre sia live, mens det er mye styr å få ordna det med IE. Regner med det er en av disse: background:transparent url(images/bg.gif) repeat scroll 0%; På Body eller #wrap, #sidebar, .widget {style.css (line 373)overflow:hidden; } overflow-en der. Prøv med "scroll". Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hack - Få IE6 til å støtte min-height: height:auto !important; Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) #wrap, #sidebar, .widget {style.css (line 373)overflow:hidden; } overflow-en der. Prøv med "scroll". 8567489[/snapback] Tusen takk EDIT: Fjernet bare hele kodesnutten, funka fjell. (byttet ikke med scroll) Endret 8. mai 2007 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Så det virka altså? Åja, der endra du. Tror default verdi er scroll så. Bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå