dysfunctional Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Følg med, a. Redline, jeg elsker dine saftige "BURNED!" kommentarer. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg heter Erlend Grønning, gi meg et nick som har noe med navnet å gjøre. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Erlend > Nedler? Stokka om på bokstavene Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Er rimelig lei av dette her nå .. trenger tips, har følgende kriterier: - Se pent ut og høres pent ut. - Ikke noe fjortissgreier. - Må gå ann å uttale normalt. - Må ikke ha mer enn 10 bokstaver. - Ikke noe random ord (signalvideo, himmelperson, trestråle (O.o)) kthanks =) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Feron Brukernavn Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hadde jo egentlig vært litt teit med brukernavn som brukernavn da, men.... Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kan man ha Æ, Ø og Å i nicket? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Yes! Nå blei brukernavnet mitt bytta om fra chryzsh til SirChris Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Kan man ha Æ, Ø og Å i nicket? 8571842[/snapback] Tror da det... https://www.diskusjon.no/index.php?act=members Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Når jeg søker på Grønning, kommer det opp Brukernavnet ditt inneholder ulogvilge tegn, søknaden ble ikke sendt. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Yes! Nå blei brukernavnet mitt bytta om fra chryzsh til SirChris 8572070[/snapback] Oi, det var kjapt. De brukte ikke lang tid denne gangen nei. Burde jeg endret brukernavnet mitt til Mevon? Kom gjerne med flere innspill Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Kunne trengt meg eit nytt brukernamn, sidan broren min veit kven eg er og derfor kan eg ikkje kva som helst: Det skal kunne brukast til spel og div. andre ting. Ikkje noko fjortiss greier. Det må gå an å uttale normalt. 6-10 bokstavar/tal. Ikkje noko random. Initialane mine er IK viss du lurer, namn står i signatur. Brukarnamnet kan sendes på PM. Takkar for ideen, Fefas. Edit: Kult brukernamn, SirChris. Endret 11. mai 2007 av Kiwien6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå