Gå til innhold

spille musikk på ps3

plaga

Anbefalte innlegg

hei dere.. noe som har irritert meg litt, men som mye mulig er løselig med noen innstillinger som jeg ikke har finni.. eller ved en oppdatering av noe programmvare.. er att hvis man spiller musikk fra startmenyen, så slutter den automatisk hvis man skal surfe på nettet, eller går inn i ps store.. hadde vært litt digg om man kunne spille musikk sammtidig som man surfa nettet :S noen som veit noe eller har en mening om detta? takker

Endret av plaga
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei dere.. noe som har irritert meg litt, men som mye mulig er løselig med noen innstillinger som jeg ikke har finni.. eller ved en oppdatering av noe programmvare.. er att hvis man spiller musikk fra startmenyen, så slutter den automatisk hvis man skal surfe på nettet, eller går inn i ps store.. hadde vært litt digg om man kunne spille musikk sammtidig som man surfa nettet :S    noen som veit noe eller har en mening om detta?    takker

8565843[/snapback]

Jeg hører som oftest på podcasts når jeg surfer på nettet, har ikke noe problemer med det, trenger ikke oppdatere noe spessielt eller forandre på innstillinger.. :)

Når jeg er i browseren, så bare trykker jeg PS-knappen og får opp XMB, med browseren som skimrer svakt i bakgrunnen, deretter velger jeg mp3'en jeg vil høre på, for så å trykke PS-knappen igjen, og da blir browseren tatt frem igjen.. :)

Hvis du vil bare høre korte sanger så er det kanskje en fordel å velge shuffle, eller repeat all, eller repeat. Slik at musikken ikke stopper med en gang sangen er ferdig.

Dette virker ikke i PSN butikken. Men ingen problemer under vanlig webbrowsing. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...