Gå til innhold

Guitar Hero 3 til Wii!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel gammelt nytt. Blir garantert å kjøpe dette, guitar hero er morsomt. La merke til at man puttet Wii moten i gitaren, får sikkert bonus poeng ved å bevege på gitaren eller hoppe på et bein gjennom stua.

Endret av Ant1
Lenke til kommentar
Har ventet på en nyhet som dette. Det var jo bare et spørsmål om tid før Guitar Hero kom til å bli annonsert til Wii! Det er jo den perfekte partykonsoll!

8565819[/snapback]

Hurra! :D Wii=parthey! Bare synd Singstar er ps3 eksklusiv.
Lenke til kommentar

Nå begynner Wii å koke seg opp en stor posjon med partyspill. Tror PS3 kan få seg en konkuranse uten like, ettersom Wii har mer utradisjonelle party spill slik sett.

Med Karaoke spill til Wii, Boogie spill til Wii, Guitar Hero til Wii samt typiske Nintendo spill i party format (som Brawl, Mario Party og når det kommer Mario Kart) kan Wii bli en heildundrene party konsoll over tid.

Lenke til kommentar
Nå begynner Wii å koke seg opp en stor posjon med partyspill. Tror PS3 kan få seg en konkuranse uten like, ettersom Wii har mer utradisjonelle party spill slik sett.

Med Karaoke spill til Wii, Boogie spill til Wii, Guitar Hero til Wii samt typiske Nintendo spill i party format (som Brawl, Mario Party og når det kommer Mario Kart) kan Wii bli en heildundrene party konsoll over tid.

8565953[/snapback]

Helt enig = ) party party ! ^_^

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Tror ikke det nødvendigvis er det ferdige designet på guitaren mente jeg leste det var et photoshoppet eksempel på hvordan den kunne bli.

Førøvrig skal det vistnok følge med karaoke i boogie spillet, leste jeg i ign sin preview av det.

Lenke til kommentar
Førøvrig skal det vistnok følge med karaoke i boogie spillet, leste jeg i ign sin preview av det.

8570309[/snapback]

Jepp, men dette fikk meg til å slutt å glede meg:
The tracks will be covers and not the actual recordings, but they'll be as close as possible to the original songs.
Har ikke EA råd til originalen?
Lenke til kommentar

EA har råd til nesten hva som helst... men EA tar seg ikke råd til hva som helst. EA liker å spare penger, så de lager vel ting så billig som mulig. Dyrt å leie inn originalartistene vet du.

Flesteparten av sangene på både Guitar Hero I og II var jo coverlåter f.eks. De fleste låtene der kan du nesten ikke høre forskjellen på fra originalartistene heller, med noen få veldig røtne unntak *host* "Rage Against the Machine - Killing in the Name" *host*

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

Ja, Killing in the Name var helt forferdelig.

Men Queen derimot, som har en ganske vanskelig vokal, syntes jeg var covera utrolig bra på enern :)

Bra det bare var en photoshop modell, spent på hvilken de velger til Wii!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...