-Mr.T- Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) "Guitar Hero 3 this Fall - RedOctane FAQ may have spilled the beans" og "Guitar Hero III Wii using Guitar Controller" Har ventet på en nyhet som dette. Det var jo bare et spørsmål om tid før Guitar Hero kom til å bli annonsert til Wii! Det er jo den perfekte partykonsoll! Endret 8. mai 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Er vel gammelt nytt. Blir garantert å kjøpe dette, guitar hero er morsomt. La merke til at man puttet Wii moten i gitaren, får sikkert bonus poeng ved å bevege på gitaren eller hoppe på et bein gjennom stua. Endret 8. mai 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg brukte søkefunksjonen men fant ikke noe om emnet så... kan hende det er gammelt nytt for mange, men for meg var det hvert fall nytt. Og godt nytt! Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Konge! Lurte på om jeg skulle ha meg 2'eren på PS2, men nå trenger jeg ikke det. Vil mye heller ha det på Wii Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har ventet på en nyhet som dette. Det var jo bare et spørsmål om tid før Guitar Hero kom til å bli annonsert til Wii! Det er jo den perfekte partykonsoll! 8565819[/snapback] Hurra! Wii=parthey! Bare synd Singstar er ps3 eksklusiv. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Party party Kan jo bli veldig morsomt dette. Guitar hero har sett veldig morsomt ut, tipper jeg blir å anskaffe meg dette som "party" spill. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hurra! Wii=parthey! Bare synd Singstar er ps3 eksklusiv. 8565897[/snapback] http://www.tothegame.com/game.asp?id=6504 Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Instant buy for min del hvert fall! Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Hurra! Wii=parthey! Bare synd Singstar er ps3 eksklusiv. Med Sports, Mario Party 8 og Guitar Hero, bør Wii etterhvert bli godt forberedt til vors Endret 8. mai 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Må ikke glemme Wii Play da! Cow racing er jo bare et must! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Nå begynner Wii å koke seg opp en stor posjon med partyspill. Tror PS3 kan få seg en konkuranse uten like, ettersom Wii har mer utradisjonelle party spill slik sett. Med Karaoke spill til Wii, Boogie spill til Wii, Guitar Hero til Wii samt typiske Nintendo spill i party format (som Brawl, Mario Party og når det kommer Mario Kart) kan Wii bli en heildundrene party konsoll over tid. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 http://www.tothegame.com/game.asp?id=6504 8565911[/snapback] Tja det så jo ut som det kunne bli bra, men det var ikke så mye info å gå etter da. Så lenge de legger inn en battle flerspiller-del med kun sang fungerer det sikkert greit nok. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Nå begynner Wii å koke seg opp en stor posjon med partyspill. Tror PS3 kan få seg en konkuranse uten like, ettersom Wii har mer utradisjonelle party spill slik sett. Med Karaoke spill til Wii, Boogie spill til Wii, Guitar Hero til Wii samt typiske Nintendo spill i party format (som Brawl, Mario Party og når det kommer Mario Kart) kan Wii bli en heildundrene party konsoll over tid. 8565953[/snapback] Helt enig = ) party party ! ^_^ Endret 8. mai 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jaaa Det blir løp og kjøp for meg når det kommer. Likte designet på guitaren også Kunne vel kanskje vært noe annet enn gibson SG igjen men, fargene var tøffere enn på ps2 imo. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Tror ikke det nødvendigvis er det ferdige designet på guitaren mente jeg leste det var et photoshoppet eksempel på hvordan den kunne bli. Førøvrig skal det vistnok følge med karaoke i boogie spillet, leste jeg i ign sin preview av det. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Den gitaren kan vel ikke ansees som annet enn en modell nei. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Førøvrig skal det vistnok følge med karaoke i boogie spillet, leste jeg i ign sin preview av det. 8570309[/snapback] Jepp, men dette fikk meg til å slutt å glede meg:The tracks will be covers and not the actual recordings, but they'll be as close as possible to the original songs.Har ikke EA råd til originalen? Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) EA har råd til nesten hva som helst... men EA tar seg ikke råd til hva som helst. EA liker å spare penger, så de lager vel ting så billig som mulig. Dyrt å leie inn originalartistene vet du. Flesteparten av sangene på både Guitar Hero I og II var jo coverlåter f.eks. De fleste låtene der kan du nesten ikke høre forskjellen på fra originalartistene heller, med noen få veldig røtne unntak *host* "Rage Against the Machine - Killing in the Name" *host* Endret 9. mai 2007 av Appleseed Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ja, Killing in the Name var helt forferdelig. Men Queen derimot, som har en ganske vanskelig vokal, syntes jeg var covera utrolig bra på enern Bra det bare var en photoshop modell, spent på hvilken de velger til Wii! Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Sikkert bra for de som liker partyspill og sånt, men jeg vil heller ha flere hardcore spill til Wii, utenom de som nintendo lager. Men det er nok for mye å forlange... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå