EvenEleven Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 hei som sagt skal jeg skrive en diskusjons artikkel om global oppvarming. Jeg sliter litt med punkter , jeg vet det er veldig mange men man må jo spesialisere seg litt da. noen som har noen tips? noe som har skjedd nå nylig, avtaler? møter? titta på vg.no men fant ikke noe av nytte. takker på forhånd Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 hei som sagt skal jeg skrive en diskusjons artikkel om global oppvarming.Jeg sliter litt med punkter , jeg vet det er veldig mange men man må jo spesialisere seg litt da. noen som har noen tips? noe som har skjedd nå nylig, avtaler? møter? titta på vg.no men fant ikke noe av nytte. takker på forhånd 8565716[/snapback] Kan send edeg en del jeg har skrevet når jeg komer fra jobb, hvis du vil. Er et essay på engelsk, samt noen artikler jeg har liggende på PC-en. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 å det hadde vært kjempe fint:) du har skikkelig kult navn forrsten^^ viste ikke at det var flere jeg :O Lenke til kommentar
win32 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 å det hadde vært kjempe fint:) du har skikkelig kult navn forrsten^^ viste ikke at det var flere jeg :O 8567243[/snapback] EvenT? jeg og heter Even T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå