Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nyttige ting å ha liggende i bilen sin.

Anbefalte innlegg

Sjokkerende nok er det ingen av dere som har nevt kvinnfolk ennå, så jeg må vel si det da.

- Kvinnfolk

Men det går vel ikke Erik Braseth med på, da de ofte veier litt mer enn 10kg.. med mindre man tar med seg noe som er under 5år elns. Jeg vet ikke jeg Erik, bryr meg ikke så mye om litt ekstra vekt, men du får vel bare ta med deg søstra di :p:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... liggende under seter

8565684[/snapback]

Av en eller annen merkelig grunn så har jeg aldri tenkt på å ha noe under setet :D

Nå ligger refleksvestne under setet på førersiden, også har jeg lagt en søpplepose til å ha søppel i under passasjersetet.. Ikke dumt ikke dumt.

Lenke til kommentar

Jeg er helt nazi på å ikke legge noe i dørken bak passasjersetet eller under førerstolen, spesielt ikke litt større ting som brusflasker etc. Tenk om de kommer under og foran setet, og frem til føreren. Ei brusflaske under bremsepedalen er ikke til å spøke med. På passasjersiden er det greiere.

Edit:

vargaz, ofte er det veldig herlig, men av og til er det greit å slippe også ;)

Endret av OML
Lenke til kommentar

Har el.stoler i bilen min, så det er ikke mye plass under der, jeg klemte refleksvesten under setet, og der ligger den støtt og godt og sklir ikke noe sted.

Men en ting:

Jeg ser at ingen har nevnt brannslokker da.. vet ikke helt hvor jeg eventuelt skulle ha plassert denne, men jeg føler at det egentlig hadde vært lurt å hatt med seg mtp at bilen er 11 år :hmm:

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

Mange som fester den på venstre siden av "Fotrommet" til passasjeren.. Der jeg pleier å se den ihvertfall..

Dog, hva er du redd for? En orginal bil? Bare 11 år? Jeg burde kjøre rundt med et brannkorps bak meg jeg da, med en 24 år gammel bil?

Så lenge jeg ikke gjør store forandringer, så er sjansen forsvinnende liten for at en brann skal oppstå. Dog, alt kan skje.

Lenke til kommentar
Sjokkerende nok er det ingen av dere som har nevt kvinnfolk ennå, så jeg må vel si det da.

- Kvinnfolk

Men det går vel ikke Erik Braseth med på, da de ofte veier litt mer enn 10kg.. med mindre man tar med seg noe som er under 5år elns. Jeg vet ikke jeg Erik, bryr meg ikke så mye om litt ekstra vekt, men du får vel bare ta med deg søstra di :p:)

8607467[/snapback]

Kvinnfolk er da vel ikke nyttige hvis det skjer noe med bilen? Såklart kan de hjelpe med å holde varmen, men de færreste hopper vel ut og skifter hjul dersom du har pungtert.

ang. vekt så tenkte jeg mer på folk som skal dra med seg alt mulig rart hele tiden. Hva skal du f.eks med 5tonns garasjejekk, fullt verktøyskrin (20-30kg), bukker osvosv når du kjører til og fra jobb? Satse på å bytte støtdemper på vei til arbeid?

Det er jo såklart greit å ha med seg noe småtteri når man skal på tur, men sånn i byen/rundt huset og til/fra arbeid er det litt bortkasta

Jeremy Clarkson fant forresten ut at det kostet £5 mer i bensin i året dersom man hadde bart. I økt bensinforbruk pga økt vekt av ansiktshår :p

Endret av Erik Braseth
Lenke til kommentar
Det er ingen som har nevnt det aller viktigste:

-----------------------> Førerkortet <----------------------

+++ Godt humør :!:

8629517[/snapback]

Ingen av delene er noe jeg har liggende i bilen til en hver tid, da ...

8635721[/snapback]

men det må være med uansett. :ohmy:

ikke humøret men førerkortet. :hrm:

Hva med reservedekk (det er jo i bilen allerede, men men...) :roll: jekk

Lenke til kommentar
Merkelig at ingen her nevner kondomer og glidekrem. Når du har hjulpet en dame med å skifte et punktert dekk så skal du jo ha "lønn" for strevet, eller? Utenom dette så har jeg ALLTID en pakke sølvextra (tyggi) liggende i bilen.

8651904[/snapback]

hehe... gamle damer er heldige :!:

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Slepetau

Kjetting på boks

Olje

Kjøleveske

Spylerveske

Verktøykasse

Poser

Statoilkopp

Penger

Cd mappe

Hansker

Tøfler

1 stk wunderbaum

Ladekabel til mobil

Phonokabel fra mobil til stereo

Dvd'er/Musikk video Dvd

Solbriller

Isskrape/kost

Reservehjul

8566717[/snapback]

Å drasse rundt på masse unødvendig vekt er en uting..

8569121[/snapback]

De tingene man drasser med seg i bilen veier jo mindre enn ti kilogram, som oftest.

8569317[/snapback]

Tror det er mer en 10kg her ja, bare verktøykassen veier jo 10kg

Endret av MaSo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...