Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Søkte, men fant ingen tråd om dette emnet, skyt meg hvis det finnes fra før. Jeg fikk lappen for ca 1 mnd siden og kjører dag inn og dag ut. Tilbringer mye tid i bilen og har funnet ut at det er mye rart man kan ha bruk for liggende under seter, i hanskerommet, bagasjerommet, i sidedøra og andre oppbevaringssteder. Man har liksom evig med plass til å ta med nøyaktig det man vil og jeg elsker å ha alt jeg vil kunne trenge liggende. Hva er det dere alltid har liggende i bilen deres? Tenker ikke reservehjul, skademelding, osv, men heller normale ting med nytteverdi som oftest brukes i hjemmet. Jeg har selv: - Penn og papir - Vannflaske - Basketball - Penger til bomstasjoner og mat - FM-sender - Bærbar dvd-spiller Noe annet som vil være smart å alltid ha med seg? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Verktøy. noen bokser med cola Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ganske lurt å ha refleksvest med seg etter den nye regelen. Ellers har jeg med meg MYE musikk, vann og penger. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Balltre Haha..neida Ok..OT: -Refleksvest -varsel trekant ( er i de fleste biler ) -Musikk -Og resten som har blitt nevnt her Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 -Handsfree -våtserviett og papir. Kjipt med søl, og litt dumt å ha masse møkk på hendene når man kommer frem og skal håndhilse på noen etter å ha helt på kjøleveske, spylevæske, brukt startkabler eller noe. -penn og papir her også -målebånd -diverse gamle møtepapirer. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 - Slepetau - Lader til mobil for sigarettenneren. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Skriver opp det jeg syns er lurt å ha med -Skademeling -"håndboka" som fulgte med bilen -Penn -refleksvest -Statoil-kopp -solbriller lett tilgjenglig -CD-mappe til å ha i solskjermen foran -penger i myntskåla (askebegeret) -En liter hydraulikkolje (Citroën) -Liten boks med avbiter og noe småverktøy -Bluetooth-handsfree -Søpplepose til å hive alt søppelet i Lenke til kommentar
acon Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Musikk Penn Papir Snus Vognkort Verktøy, selv om de fleste bensinstasjoner har et og annet. Ellers tar jeg med meg inn det som er verdt å stjele, for ingenting er så surt som innbrudd. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Balltre Haha..neida Ok..OT: -Refleksvest -varsel trekant ( er i de fleste biler ) -Musikk -Og resten som har blitt nevnt her 8565851[/snapback] Varseltrekant og refleksvest er påbudt i alle biler, så det er nok ganske lurt å ha. Ladekabel til mobilen og evt. en PDA er også kjekt å ha. Pantera Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Slepetau Kjetting på boks Olje Kjøleveske Spylerveske Verktøykasse Poser Statoilkopp Penger Cd mappe Hansker Tøfler 1 stk wunderbaum Ladekabel til mobil Phonokabel fra mobil til stereo Dvd'er/Musikk video Dvd Solbriller Isskrape/kost Reservehjul Lenke til kommentar
kennyo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 En ting som jeg ikke kan se at noen har nevnt enda, som i alle fall jeg har og absolutt anbefaler: -Førstehjelpsett! Har faktisk med meg et mini-førstehjelpsett når jeg sykler også. Klok av skade... Ellers har jeg et engangskamera som jeg heller ikke ser er nevnt før, men de fleste har jo kamera på mobilen i dag. Lenke til kommentar
Domi9q Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Glemte det ja har et audi førstehjelpssett også med meg Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 en ting som jeg ikke ser er nevnt er slik hammer til å knuse side rutene med i tilfelle ulykke. denne er kjekk viss bilen har el vinduer rundt hele og du har havna i vannet. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Bør ha lommekniv og gråteip (gaffateip) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Bør ha lommekniv og gråteip (gaffateip) 8567537[/snapback] Lommekniv er visstnok ikke lov det. :!: Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Lommekniv er da fullstendig lov å ha bilen. Personlig hadde jeg valgt et multifunksjonsverktøy som en leatherman. Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Å drasse rundt på masse unødvendig vekt er en uting.. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Å drasse rundt på masse unødvendig vekt er en uting.. 8569121[/snapback] De tingene man drasser med seg i bilen veier jo mindre enn ti kilogram, som oftest. Og det er ikke et "stort problem" for mannen i gata. Kanskje om man kjører drag e.l., men det er jo en annen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå