edonis Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ønsker litt tilbakemelding og konstruktiv kritikk på nyeste låten min. Har vel allerede merket at jeg kanskje har på litt for mye reverb, og at er litt gromsete lyd. Last ned her Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ønsker litt tilbakemelding og konstruktiv kritikk på nyeste låten min. Har vel allerede merket at jeg kanskje har på litt for mye reverb, og at er litt gromsete lyd. Last ned her 8565669[/snapback] Hei! , jeg likte låten veldig , men fra starten av så fikk jeg følelse at det vil "eksplodere" etterhvert , men gjorde nok ikke det, lyden begyne rolig men lå på samme nivå hele tiden. 5/6 starts Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Har en grei begynnelse men så skjer det liksom ikke noe mer.. ingen hithat å følge beat'n med eller noe, bare samme synth nesten hele tiden. Jobbe litt mer med den Endret 10. mai 2007 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har eg grei begynnelse men så skjer det liksom ikke noe mer.. ingen hithatå følge beat'n med eller noe, bare samme synth nesten hele tiden. Jobbe litt mer med den 8573947[/snapback] enig der Lenke til kommentar
edonis Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Skal prøve å få sangen til å ta litt mer av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå