Gå til innhold

noen som kan en siste titt før jeg kjøper?

Anbefalte innlegg

Hei. Skal nå kjøpe meg en ny pc til komfen. (ja, jeg fikk ganske mye menger :p ) Er ganske kompetent på data og lurer derfor på om det er noe jeg har glemt eller noe jeg MÅ skifte ut av komponenter.

Samsung Monitor 22" Syncmaster 226BW Wide 1680x1050 DVI High Glossy Black 1000:1 2ms , LS22MEWSFV/EDC

Samsung DVD Recorder +R / +RW -R / -RW SATA Black Bulk With Nero Software, SH-S183A/BEBN

Samsung DVD-ROM 16X / 48X SATA Internal Black Bulk incl. PowerDVD, SH-D163A/BEBP

Samsung Harddisk 320.0GB 7200RPM SATAII 3.0Gbps 3.5" NoiseGuard SilentSeek 16MB NCQ, HD321KJ

Asus Mainboard S-775 nForce680iSLI ATX 2xPCI-E 2xGbLAN SATA Raid 2x1394 Retail, P5N32-E SLI

Geil 2GB (2x1GB) DDR2 PC6400 800MHz Ultra 4-4-4-12 Metallic-Orange Aluminium Retail , GX22GB6400UDC

Intel CPU Core 2 Duo E6600 2.40GHz S-775 1066MHz 4MB "Conroe" Boxed, BX805576600

Scythe Ninja PLUS Cpu Cooler, SCNJ-1100P

Thermaltake 850W ToughPower ATX 12V 2.2 & EPS 12V Active PFC Modular, W0131RE

Cooler Master Ammo 533

XFX 8800 GTS 640mb

Creative lydkort extreme gaming eller noe sån

Har litt dårlig tid så får ikke sette dette inn i prisguiden

Er det ingen klager så går orderen ut i kveld ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg kan sette fingeren på er at du ikke trenger denne

Samsung DVD-ROM 16X / 48X SATA Internal Black Bulk incl. PowerDVD, SH-D163A/BEBP

Du har jo en DVD-RW drive som kan lese DVDer.

Veit ikke om dette var et dumt forslag , men trenger du 2 dvd romer så skal jeg ikke si noe mer :p

Resten så fint ut :)

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke gått for dei Geil brikkene. men tatt noen brikker fra OCZ

8569356[/snapback]

Noen feil med geil brikkene? det trur ikke jeg da, mener å ha sett folk klokke sykt på de. Og hvorfor 2 cd/dvd rommer?. Ellers ser pcn helt top ut

Lenke til kommentar

Hei. beklager at jeg ikke har svart tidligere. har vert bortreist.

Jeg ser for meg at når jeg skal brenne noe uten å legge inn det du skal brenne på harddisken, så trenger du en dvd-brenner og en dvd rom...? Er ikke både dvd brenneren og spilleren sata? d står det på psdata sin hjemmeside.

Samsung DVD Recorder +R / +RW -R / -RW SATA Black Bulk With Nero Software, SH-S183A/BEBN

Geil ramen står i ambefalingene til hardware under gaming så jeg tror de er bra nok. :) Tror jeg går for samsung på dvd romene. Syns de passet til kabinettet... Får bare håpe at de fungerer greit nok.

Ellers så takker jeg for svar :w00t: ... Nå blir det å pine seg gjennom ventinga... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...