EinarEriksen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Her er våre anbefalinger. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 her var det jaggu meg mye nokia ute å gikk Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Det spørs om noen ungdommer får 8800, fordi den er jo en smule dyr. Alternativet til design friken, kunne jo vært iPhone, men siden den ikke er for salg ennå, så lønner det seg nok ikke. Ellers synes jeg at dere har funnet bra mobiler i de forskjellige gruppene. Endret 8. mai 2007 av kornelen Lenke til kommentar
mandela Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) mulig jeg tar feil, men... hvordan kan dere skrive dette: 6300 er en slank og stilren mobil, med et ytre av børstet stål. Telefonen er både rik på teknologi og enkel i bruk. og samtidig dette (i en fersk nyhetsnotis): Nokia 3110 Classic er en helt enkel telefon fra finnene, med en tynn spesifikasjonsliste. Det er mobilen for deg som ikke stiller store krav til funksjoner, og mener at prisen heller bør være lavest mulig. når det eneste som skiller disse er kameraoppløsningen og skjermen? (3110 classic har forøvrig bedre batterilevetid og har infrarød) Endret 8. mai 2007 av mandela Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Synd at artikkelen kommer litt sent, siden halvparten av alle konfirmantene allere har feiret og blitt konfirmert ... Endret 9. mai 2007 av OML Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 hmm jeg har på lørdag tror jeg kjøper en K810i da Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Enig der OML. Jeg hadde forrige søndag, og mange jeg kjenner hadde uken før det igjen, så det var kanskje litt sent å skrive denne artikkelen nå. Selv om disse anbefalingene kan jo også gjelde bursdager etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg