KongRudi Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Kilde: Killzone Liberation download pack (PSP) Word just through from Sony that Monday, May 21st will see the release of the free download pack for Killzone: Liberation. This pack will be available from the PSP download service as well as the new www.Killzone.com site, which will go-live on Tuesday 8th May. Pack contents: Continuing the storyline (more than 2 hours of gameplay) 4 new missions with new environments (also playable in co-op) New enemies, challenge games, vehicles and boss-fights Infrastructure play of all multiplayer maps (max. 6 players) 2 new arena’s 2 player ‘head to head’ mode Headset support Unlock additional content both in-game and on Killzone.com Veldig bra gratis pakke ser det ut til.. Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) 2 Nye timer med gamplay er meget bra. Dette er et av de få bærebare spillene som jeg har rundet flere ganger. Har alle 80000 credit/penger eller hva det nå var. Endret 8. mai 2007 av mbiof Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Takker for info KongRudi, dette virker som en veldig bra download pakke. Digger når de gir bort masse gratis, slik som med WipEout Pure. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Testet demoen av dette spillet idag, det var jo vanvittg artig!! Skjønner ikke helt hvordan jeg har klart å overse dette spillet, blir bare å kjøpe det i morgen. Viste ikke at PSP hadde headset støtte, dette blir digg online Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Var demoen som fikk meg til å kjøpe det dagen etterpå også. :!: Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Hvordan får man ekstra griene? kjøpte nettop spillet for 99kr på platekompaniet, men download ingame funker ikke? Ser det ikke på killzone.com heller? Endret 24. mai 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Har du testet det som jeg har ringet rundt her? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 hmm ja.. har registrert meg og sånt.. men når man trykker på downloads i spillet får man ikke noe logon greier i det heletatt. Og det står bare at det ikke finnes noen update nå. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Kanskje litt forsinket, du for forhøre på killzone-forumet.. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Noen som har testet downloadpakka? Jeg er på andre brett på 5 kapittelet nå. Virker bra, men spillet hakker litt innemellom, virker som det er fordi brettet lastes fra minnekortet. Endret 4. juni 2007 av ResidentDante Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå