VTW Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 PCen min har blitt utrolig treg i det siste. Det tar 3-5min å starte den nå. En fetter av meg sa at jeg trolig hadde for mange programmer som startet opp med windows, og at det fantes programmer til å fjerne dem! Noen som kan hjelpe meg? Er jo neste redd for å skru av maskinen nå, ettersom det er så kjedelig å starte den! Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 PCen min har blitt utrolig treg i det siste. Det tar 3-5min å starte den nå. En fetter av meg sa at jeg trolig hadde for mange programmer som startet opp med windows, og at det fantes programmer til å fjerne dem! Noen som kan hjelpe meg? Er jo neste redd for å skru av maskinen nå, ettersom det er så kjedelig å starte den! 8565607[/snapback] Gå innpå start --> kjør. Da får du opp en rute. Skriv inn msconfig i den ruten. Helt bortest så står det nå startup i den nye ruten Så bare velg eller vrak Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 AutoRuns går grundigere til verks. http://www.microsoft.com/technet/sysintern...n/Autoruns.mspx Lenke til kommentar
VTW Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Ja, dette virket jo kjempebra Tusen takk for hjelpen! -begge to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå