Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen henger seg når jeg spiller, hva er galt?

Anbefalte innlegg

Hei, har et problem med pcn min nå, uansett hvilket spill jeg spiller så henger maskinen seg kort tid etter at jeg har startet å spille.

Etter ca 5-10 min spilling (gjelder alle spill) så henger spillene seg, og skjermen blir svart, så starter plutselig skjermkort vifta og gå for fult i 2sek også tilbake til normalfart igjen. (akkurat som da jeg skrur på maskinen) også er det ikke mer jeg får gjort, da må jeg bare reboote maskina igjen.

Har nyeste drivere, har også prøvd å skru av ati traytools i tilfelle det var der problemet lå, men det hjalp ikke.

Maskinvaren står i profilen, men regner med at det er noe med skjermkortet siden bildet forsvinner og vifta på skjermkortet starter summe seg opp.

Noen som har vært borti noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for raske svar.

det blir ikke for varmt tror jeg, rundt 60-70 grader, men etter det jeg har fått med meg så er ikke det spes varmt til ati og være.

Skal prøve og sette opp viftehastigheten, selvom den da støyer som f****

Hvilken hastighet måtte du opp på for at det skulle virke?

Lenke til kommentar

Det hjalp ikke å stille opp viftehastigheten.

Det virker nesten som om tray tools restarter seg selv mens jeg spiller, og at bildet da ikke klarer å henge med. Men har prøvd å skru av tray tools og det hjalp heller ikke noe.

Kan også virke som at skjermkortet slutter å vise bildet når det når en viss temperatur, men tror ikke det er det for det blir ikke sååå varmt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...