Gå til innhold

Kan jeg få pakken utlevert?

Anbefalte innlegg

Hei

Bestilte på søndag ny skjerm fra computercity (226BW :love: ), den ble sendt igår, og kl 07:32 idag, var den innlevert på postterminalen. Den skal til Skedsmokorset. Av erfaring kommer det til å skje idag, før posten stenger ;)

MEN, denne gangen betalte jeg med bruk av kredittkort (for å slippe 70 kroners gebyr), og det jeg da lurer på er om jeg _må_ ha med meg pakkelapp? Eller om jeg kan få den utlevert uten? Altså om jeg må vente til imorgen ;) Det er nemlig litt verre å få hentet den imorra.

Jeg har jo kolli nummeret, men det holder vel ikke? :p Er det noen annen info jeg kan få, som gjør at den kan hentes idag?

Takk for kjappe svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det holder at du har med deg legitimasjon i tillegg til at du har pakkenummeret.

8565612[/snapback]

Dette kan jeg bekrefte, da jeg har gjort det mange ganger selv.

Som regel trenger du faktisk ikke legitimasjon en gang fordi ekspeditørene skjeldent spør, men ta det likevel med for sikkerhets skyld du ;)

-Stigma

Lenke til kommentar
Det holder at du har med deg legitimasjon i tillegg til at du har pakkenummeret.

8565612[/snapback]

Men hva mener du med pakkenummeret? Er det det samme som kollinummeret (som jeg bruker når jeg sporer pakken?

Lenke til kommentar

Broren min har flere ganger hentet pakke som jeg har betalt på posten, med nummeret oftest skreved som SMS fra meg, senest for 1 uke siden hentet han en pakke som stod i mitt navn.

de er ikke så strenge på det...

er samme nummer som da du sporer den ja

Lenke til kommentar
Broren min har flere ganger hentet pakke som jeg har betalt på posten, med nummeret oftest skreved som SMS fra meg, senest for 1 uke siden hentet han en pakke som stod i mitt navn.

de er ikke så strenge på det...

er samme nummer som da du sporer den ja

8565742[/snapback]

De skal spør om legitimasjon om en ikke har orginale hentelappen, men dette skjer svært skjeldent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...