Mixy Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei Bestilte på søndag ny skjerm fra computercity (226BW ), den ble sendt igår, og kl 07:32 idag, var den innlevert på postterminalen. Den skal til Skedsmokorset. Av erfaring kommer det til å skje idag, før posten stenger MEN, denne gangen betalte jeg med bruk av kredittkort (for å slippe 70 kroners gebyr), og det jeg da lurer på er om jeg _må_ ha med meg pakkelapp? Eller om jeg kan få den utlevert uten? Altså om jeg må vente til imorgen Det er nemlig litt verre å få hentet den imorra. Jeg har jo kolli nummeret, men det holder vel ikke? Er det noen annen info jeg kan få, som gjør at den kan hentes idag? Takk for kjappe svar Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det holder at du har med deg legitimasjon i tillegg til at du har pakkenummeret. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det holder at du har med deg legitimasjon i tillegg til at du har pakkenummeret. 8565612[/snapback] Dette kan jeg bekrefte, da jeg har gjort det mange ganger selv. Som regel trenger du faktisk ikke legitimasjon en gang fordi ekspeditørene skjeldent spør, men ta det likevel med for sikkerhets skyld du -Stigma Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Det holder at du har med deg legitimasjon i tillegg til at du har pakkenummeret. 8565612[/snapback] Men hva mener du med pakkenummeret? Er det det samme som kollinummeret (som jeg bruker når jeg sporer pakken? Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Men hva mener du med pakkenummeret? Er det det samme som kollinummeret (som jeg bruker når jeg sporer pakken? 8565717[/snapback] Det stemmer! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Broren min har flere ganger hentet pakke som jeg har betalt på posten, med nummeret oftest skreved som SMS fra meg, senest for 1 uke siden hentet han en pakke som stod i mitt navn. de er ikke så strenge på det... er samme nummer som da du sporer den ja Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 På samme siden som der du sporer pakken så er det en knapp som du kan trykke på og da kan du printe ut hentelappen, samme som du får i posten. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Broren min har flere ganger hentet pakke som jeg har betalt på posten, med nummeret oftest skreved som SMS fra meg, senest for 1 uke siden hentet han en pakke som stod i mitt navn.de er ikke så strenge på det... er samme nummer som da du sporer den ja 8565742[/snapback] De skal spør om legitimasjon om en ikke har orginale hentelappen, men dette skjer svært skjeldent. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 han har blitt spurt ja, men sagt at det er til meg, og oppgitt navnet mitt, da har det gått greit... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg fikk akkurat pakken utlevert, uten pakkelapp... Men måtte vise leg Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Om jeg betaler på posten, så spør de som ofteste ikke om legitimasjon. Er vel svært få mennesker som vil svindle til seg ubetalte pakker. Er pakken uten gebyrer på den annen side, da må de jo være litt nøyere. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ja, i forrige uke hentet jeg ut en rekommandert sending fra utlandet. Oppga bare sendingsnummeret fra Royal Mail og fikk pakken utlevert uten å vise legitimasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå