Prelude Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 har lagt merke til at når man er inne på forumet som gjest og ikke har logget seg inn så er det umulig å se threads som har en poll. får opp følgende Generell feil Could not obtain user vote data for this topic og thats it.. ingen meldinger, ingen poll, med det samme jeg logger meg inn så får jeg se threaden og poll'en. hvorfor? noe som kan gjørest for å fikse det, eventuelt koble ut muligheten til å avstemme som gjest mens man får lese hele threaden? Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 får den feilen jeg og Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Vel, det er kanskje en grunn til at det er sånn. Vil kanskje unngå at samme person stemmer på en poll flere ganger. Derfor har de satt det opp slik. Når man har votet, så blir da liksom stemmen til det brukernavnet du har registrert, slik at du ikke kan stemme på nytt igjen.......... Uff.. jeg kjeder meg.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Jeg ser ikke helt problemet. Meninga er vel at man skal registrere seg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Yup ikke verre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå