Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermkortdriver og nettdriver funker ikke i lag

Anbefalte innlegg

Problemet er at etter jeg har installert driver til skjerkortet mitt (nvidia 6800XT) så vil ikke det trådløse nettverket koble seg til. Jeg finner nettverket, men det vil ikke koble seg til.

Bruker Windows Xp sin wireless zero configuraton. Grunnet jeg får ikke installert Linksys sin Utility

Alt har fungert før. Har prøvd å forrmatere en gang til, og så har jeg prøvd mange forskjellige drivere til både skjermkortet og det trådløse kortet.

Har foressten Linksys WRT54G..

merkligste problemet jeg noen gang har vært borti :thumbdown:

noen som har en løsning på lur?

Endret av -==Nvidia==-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva trådløst kort har du?

Virker merkelig at kortet ikke vil koble til når du legger inn skjermkortdrivern. Får du kobla til når drivern til skjermkortet er avinstallert?

8565736[/snapback]

Har linksys WMP54G Kort..

Ja det er veldig merkelig.. Hadde betaversjonen av Vista installert rett før, men har formatert flere ganger etter det. Men problemet kom etter vista.

Jeg får koblet til etter jeg har avinstallert driveren.

Lenke til kommentar
Må være en maskinvarekonflikt som oppstår av noe slag. Etersom de virker hver for seg, og har virket før, kan det umulig være noen hardware feil. Har du prøvd å resette cmos? og så installert begge driverne på nytt?

8566066[/snapback]

Ja det samme tenkte jeg også. Har reinstallert driverene også med forskjellige versjoner, men skal prøve¨å resette CMOS nå..

Lenke til kommentar
Virker som om det er noe som ikke er helt som det skal av hardwaren..... har ikke mulighet for å kunne teste med et annet nettverkskort, eller skjermkort?

8568924[/snapback]

Nei det blir litt vanskelig. Har ingen andre datamaskiner i nærheten..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...