Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Som topic sier er jeg ute etter en Gitar Amp Software til PC. Jeg vet det finnes mye rart å velge i, men jeg vil helst prøve før jeg kjøper. Har ingen ting i mot gratis.. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 GuitarRig 2 er en av de beste man kan finne ( men ikke gratis, desverre ) her er en demo adresse: http://www.native-instruments.com/index.ph...0f7df58&flash=9 her er software adresse: http://www.native-instruments.com/index.php?id=guitarrig2_us lykke til Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hvis du absolutt må ha slikt som software, anbefaler deg å ta en titt på Guitar FX 3. Det er ikke helt gratis; Det er en demo. Å kjøpe programmet koster 86,50 (!) i norske kroner. For all del, prøv demoen først, for det kan hende du finner ut at lydkortet i din PC ikke er godt nok for den typen bruk. Programmet er selvforklarende, og du kan enkelt stille inn f.eks. latency der via en smart testloop som blir spilt. Duger ikke lydkortet, anbefaler jeg at du sjekker bruktmarkedet for enten et bedre lydkort for musikkbruk, en forsterker med innebygde effekter, eller et pedalbrett / rack multieffekt. Av steder å sjekke kan jeg nevne: QXL.no, Finn.no, Musikkweb.no (største markedet for musikere i Norge), og så har både Procom og Marios Musikk egne bruktmarked for privatpersoner. Det aller billigste er selvfølgelig om Guitar FX 3 fungerer bra for deg! Last ned, og lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Mye forsinkelse i begge programene, dette kan være pc'en eller lydkortet mitt, men jeg tror jeg satser på en forsterker i stedenfor. Tusen takk for hjelpen begge to.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå