Gå til innhold

Engineering, hva skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gnomish for å helbrede der druiden kommer til kort, polymorph kombinert med en boomkin må jo være artig, fulgt av entangle og cyclone for distance. ;)

 

videre har vi world enlarger (tiny tiny FCer?)

gnomish mind control cap (brukbar av begge, mekkbar av gnomish)

granater har du uansett ikke lyst å stoppe opp og bruke som druide dessuten er de så dyre i TBC.. :)

 

som feral FC må jeg få lov å foreslå Rocketboots Extreme, det er ikke navn på hvor morsomt det er å bli rapportert for speedhacking av 3 spillere i hver WSG jeg er med i. (spiller warrior)

 

protgear på + rocketboots, gnomish mind control og gnomish pultryizer, da har jeg CC nok til å sette mellom 2 og 5 stk utu av spill lenge nok til at jeg tar flagget, løper til tunnel, tar speed boost om der, om jeg blir angrepet ute av tunnelen tar jeg free action pot og swiftness, når jeg er 1/3 av utearealet over bruker jeg rocket boots og whops så er jeg lagt oppe i egen tunnel på 5 sec.

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
Hva skal jeg velge? gnomish eller goblin?

 

Jeg er en druid og liker derfor trinkets over bomber.

 

Noen andre synspunkter på mitt valg?

8565293[/snapback]

 

engineering er nesten ubrukelig for druids.. Siden nesten ingenting kan brukes i shapeshift.

har engineering selv.. enste grunnen til at jeg ikke har rerolla, er headen som kommer neste patch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...