_Furien_ Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Skal formatere PCen, og kunne tenkt meg å ta vare på noe e-post... har WinXP. Noen som vet hvor den ligger? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Latterlig enkelt Du bare merker E-mailen du vil ta vare på og drar den ut i mappa du vil kopiere den til. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Eller du kan søke i forumet! Men siden det er jul, så har jeg gjort den jobben for deg; 8) Prob. backup av mail WinXp Lenke til kommentar
pekle Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Berre eit lite hint til framtidig referanse: skriv gjerne kva for eit e-post program du brukar (eller er det underforstått at alle med WinXP brukar Outlook?) Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Berre eit lite hint til framtidig referanse: skriv gjerne kva for eit e-post program du brukar (eller er det underforstått at alle med WinXP brukar Outlook?) Huff, håper da ikke det "Outlook, A program to spread virus, but it can do email too" Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Berre eit lite hint til framtidig referanse: skriv gjerne kva for eit e-post program du brukar (eller er det underforstått at alle med WinXP brukar Outlook?) ... og hva mener du, da? Outlook eller Outlook Express? tihi :wink: Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 ... og hva mener du, da? Outlook eller Outlook Express? tihi :wink: Det er ett fett, begge er like gode virus spredere Lenke til kommentar
vegge Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Det er ett fett, begge er like gode virus spredere Det er ikke et fett! Det blir litt forskjellige prosedyrer når man skal ta backup av mail i de to programmene. Derfor er det viktig å si om man bruker Outlook eller Outlook Express. Jeg tror vel egentlig de fleste bruker Outlook Express, men jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå