NothinDoin™ Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Hei...Etter at jeg formaterte pc'n har Tastaturet vært heilt Fucka! Er så sinnsykt irriteranes... Det slutter ofte å funke , og jeg må ta opp tastaturet og trykke connect heilt til det funker også kan jeg bruke det til vanelig bruk i 10-30min (max) før det klikker igjen! Når jeg spiller (counter strike) setter jeg meg pluttselig ned å snurrer i ring , går inn på forsjellige programmer og gudene vet hva mer som skjer... Rettere sakt så slutter det å funke eller så trykker den på knapper jeg ikke har vært i nærheten av.. Noen som kan hjelpe? Endret 8. mai 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 PS: dette er tastaturet : Herpa Ting! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 ingen som vet hva det kan være? Edit:Hvis noen har et tastatur som skal kastes/gis bort så er jeg innteresert! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Oppdatert driverne? Legg inn Logitech SetPoint, og kjør i vei Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) * Nå slutter det å funke heile tia...Dessuten går den inn på MediaSenter og iNav (eller noe sånt) heile tiden! Uten at jeg kommer nær noen taster..! Kan det ha noe med tastaturet å gjøre? Og har jeg rett på erstatning / nytt tast.? Endret 10. mai 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hvor er det kjøpt hen? Uansett, dersom tastaturet er forholdsvis nytt skal du kunne kreve erstatning så lenge det ikke er deg selv som har påført skadene ... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Vet ikke hen det er kjøpt...Mi mor kjøpte det gjennom jobben inkl. denne pc'n... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå