Tramell Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Ser at Microplex har fått inn en passiv kjøler til 8800-serien til Nvidia. Skal tro om den kjøler godt nok til også å overklokke kortene..... Hva tror dere? Har man god flyt med vifter fra før, trenger man vel ikke å ha vifte på den heller, hvis man ikke oc? Blir nå stille i kassa da, ihvertfall http://www.microplex.no/product.aspx?pid=HR03PLUS Endret 8. mai 2007 av Tramell Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Se her, du 8565358[/snapback] Ah.... THANKS A LOT Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Yeahh........... 2 sånne kjølere + et skjermkort til takk Noen som har testa med SLi-oppsett? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Yeahh........... 2 sånne kjølere + et skjermkort til takk Noen som har testa med SLi-oppsett? 8565594[/snapback] Jeg har SLI, men er det plass da? Tenker at det da må være plass til en vifte på hver av kjølerne. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er det ikke da mulig med heller en 140mm+ vifte som blåser ned på begge kort istedet og skaper god flyt rundt kjøleren ? Slipper å gå på no særlig høyt turtall, og minimalt med støy Lenke til kommentar
Megern Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er det ikke da mulig med heller en 140mm+ vifte som blåser ned på begge kort istedet og skaper god flyt rundt kjøleren ? Slipper å gå på no særlig høyt turtall, og minimalt med støy 8570360[/snapback] Det burde ikke bli noe problem nei. Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Blir ihvertfall å hjelpe godt på støyen i kassa. Nå har jeg 4x9,2cm + 3x12cm (Revoltec Dark Blue Led) vifter i kassa, så jeg skal nå prøve uten noe vifte på kortene først (Chieftec Big Tower) Bestiller så snart penga er på konto Endret 9. mai 2007 av Tramell Lenke til kommentar
Intern Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Husk å måle temp. før og etter, så du får sammenlignet. Hadde også vært fint om du kunne skrevet her, hvordan den funker! Har veldig lyst på denne kjøleren, jeg også. Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 OK Tenkte du da på sli-oppsett? Det kan jeg i såfall ikke garantere at jeg får til før i juni Lenke til kommentar
Tramell Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Nei, tenkte på single-kort... 8573124[/snapback] Jepp, det skal jeg ordne. Kan sende en PM når det er klart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå