lankeveil Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 hei plutselig vises ikke mp3 spilleren min seg i explorer når jeg plugger den inn?? pc'en registrer at jeg plugger den inn(auto menyen kommer opp) men som sagt finnes den ikke i systemet hvor jeg kan legge til filer...... PS! DEN HAR FUNGERT FINT TIL NÅ, OG SPILLEREN FUNGERER MED LYD OG SÅNN! kan noen hjelpe stakkars meg fort!? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Forsøk å koble den fra riktig, ved å avslutte den korrekt. Når du kobler den opp, burde det komme ett lite ikon nede i høyre hjørne. dobbelklikk på dette, og velg å avslutte enheten korrekt. Koble den fra og til igjen, og se om det hjelper Lenke til kommentar
lankeveil Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Forsøk å koble den fra riktig, ved å avslutte den korrekt. Når du kobler den opp, burde det komme ett lite ikon nede i høyre hjørne. dobbelklikk på dette, og velg å avslutte enheten korrekt. Koble den fra og til igjen, og se om det hjelper 8565126[/snapback] takk for hjelpen. nå har jeg koblet den til en annen maskin, kan dermed anslå at det ikke er noe galt med spilleren. men jeg trenger at den fuker på min! Det ikonet for trygg fjerning er borte vet du hvordan den hentes opp? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Koble den til maskinen din, og se etter den i enhetsbehandling. Dukker den opp der, avinstallerer og reinstallerer du den. Dukker den ikke opp, Reinstallerer du USB-portene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå