Gondul Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Hei. Skal kjøpe meg en ny LCD skjerm og vurdere å gå for en 22". Men en ting stusser jeg litt over: Hva er dynamisk kontrast? Ser det er mange skjermer som står opført med 1000:1/3000:1(dynamisk) Vurdere å kjøpe denne. Takker for alle svar. Edit: Her står det at den har 3000:1 men har lest litt om den og da er det oppgitt 3000:1 dynamisk og 1000:1 vanlig Endret 8. mai 2007 av Pcdude Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Dynamisk kontrast er automatisk regulering av baklyset slik at lyse bilder blir lysere og mørke blir mørkere. På min NEC 20WGX2 synes jeg det er forstyrrende, har det avskrudd. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 ja ok, så det er mulig å skru det av altså... Mange takk for svar Lenke til kommentar
Boye Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det skal du ikke være for sikker på, sjekk det før innkjøp Det ser ut som man kan gjøre det ifølge denne manualen, men kan jo ta feil: http://downloadcenter.samsung.com/content/...0521H-02Eng.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå