Geir M Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Fikk en telefon fra en foreleser på skolen min i dag (Oslo Markedshøyskole). Min første reaksjon var at jeg ble dritnervøs. Første jeg tenkte var vel at den manglet noen formelle krav, noe feil med loggskjema for eksempel, det er jo liksom ikke hver dag man får telefoner fra forelesere. Men den egentlige grunnen til at ringte var at han ville gratulere med en A og han ville ha min tillatelse til å bruke den som eksempeloppgave for klassen Ble både lettet og utrolig glad på en gang. Endret 9. mai 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 GRA-TU-LERER! :O 8565020[/snapback] Takker. Det føltes ekstra digg fordi jeg faktisk var HELT sikker på at vi hadde strøket da han ringte meg. Er litt forskjell på F og A ^^ Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Gratulerer!! (not grattullerer) hehe.. Håper ikke det hadde så mye med norsk rettskrivning å gjøre:P.. neida, "grattis"! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Gratulerer!! (not grattullerer) hehe.. Håper ikke det hadde så mye med norsk rettskrivning å gjøre:P.. neida, "grattis"! 8565185[/snapback] Heldigvis for meg var det ikke det eksamen handlet om, nei Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg sitter å leser om at det ikke er noen eksamen på folkehøgskolen... Læreplanen bør nok oppgraderes hos oss.... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Skulle bare mangle når du er selverklært 1337. Gratulerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå