KoN_Fekt_ Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hvor blir filene av når man trykker på "print screen" knappen?? Lenke til kommentar
sim Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Bildet lagres på clip boardet, så du må åpne et billedbehandlingsprogram å lime (paste) det inn.. Lenke til kommentar
KoN_Fekt_ Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 legger det seg ikke inn på en mappe i windows da? Jeg har jo mange gamle screenshots som jeg gjerne skulle nå tak i Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Eh, det får du nok ikke tak i nei. Lenke til kommentar
KoN_Fekt_ Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 *peeeeeeeeeep* Alarm stygt ord. huff da! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Når du skal ta bilde av skrivebordet ditt via Print Screen så trenger du en bilde redigerinsprogram som Paint eller photoshop. Du trykker "Print Screen" av det du skal ha bilde av...Åpner bilderedigeringsprogrammet ditt og velger "lim inn". Resten skal gå greit... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 det finnes jo programmer som lagrer alle bildene du får når du trykker på Print Screeen. Clip Cahce eller .no kan jeg huske... Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Du kan trykke [alt] og [printscreen] samtidig, for å bare ta bilde av det aktive programmet. Har opplevd at den ikke tar bildet med en gang når man gjør dette, så mens du holder [alt] inne, trykker du flere ganger på [printscreen] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Du kan trykke [alt] og [printscreen] samtidig, for å bare ta bilde av det aktive programmet.Har opplevd at den ikke tar bildet med en gang når man gjør dette, så mens du holder [alt] inne, trykker du flere ganger på [printscreen] Du tenger da ikke å bruke ALT for å ta screenshot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå