RPA Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Noen som har problemer med lyden i Unreal Tournament med Win XP ? Har SB liver player 5,1 med nyeste drivere. Lyden Blir helt forvrengt i Unreal T. men ikke på noen andre spill. Nytter ikke å skru ned volumet. Var ikke slikt i Win 98 SE. Lyden er nesten normal med det samme så går det over til skurr. Lenke til kommentar
pine Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 har akkurat samme oppsett på win maskina mi og UT funker glitrende. Jeg bruker drivere jeg fikk sammens med kortet. Installert hele greia faktisk. Lenke til kommentar
RPA Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 Driverne som fulgte med lydkortet er laget for win98 og 2000 så jeg måtte oppdatere. Men lyden fungerer i alle andre spill... Noe annet må være feil. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 har du nyeste driverene til winxp, lydkort, directx 8.1 og ikke minst til UT ? mvh karl kristian Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 oi...beklager dobbeltpostingen.. =(( Lenke til kommentar
RPA Skrevet 1. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2002 Ja jeg har alt det nyeste. Nå fungerer det av og til. Men jeg må starte maskinen på nytt hver gang jeg starter spillet to ganger for å få lyd uten forvrenging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå