EspenFe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei. HAr tenkt å selge min XBOX som er chippet. Den er svart og grønn. Ingen riper eller skader. Kabler følger med selvsagt. Utstyr : Chippet Xbox. Kabler Original eske 2 kontrollere Spill : Uoriginale : Halo2 Area 51 Hulken Fifa 2006 Starwars Republic Commando Batman Begins Tiger Woods PGA Tour 05 Stolen Forza Motorsport Counter Strike MotoGP Need For Speed Underground 2 Originale : Spiderman Så hva kan jeg selge dette for ? Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 1500 ville vært en grei pris, 1300-1500 Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 1500 ville vært en grei pris, 1300-1500 8564903[/snapback] Ikke dyrere ? Visst jeg setter på annonsen : 2 Valgfrie spill så laster jeg dem ned ? Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Herregud, du må jo skjønne at du ikke kan selge brente spill. Dette er langt i fra lovlig. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Herregud, du må jo skjønne at du ikke kan selge brente spill. Dette er langt i fra lovlig. 8564942[/snapback] Det kan jeg vel. Men jeg kan ikke ta mye for dem EDIT: Dessuten sparer han som skal kjøpe mye tid også, for det følger med mange store spill ! Endret 8. mai 2007 av EspenFe Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Samme hvor mye du tar for dem så er det lovstridende. Trodde det var ganske opplagt. Dette er kopiberettiget programvare som du ikke eier. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg ville aldri kjøpt en chippa xbox med bare uorginale spill for 1500kr ihvertfall.. kanskje 500kr, siden det ikke er noe garanti på den lenger og alle spilla er uorginale. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Skal vi se, du selger en brukt åpnet X-Box med 1 eldgammelt spill? Du får sikkert lurt noen men jeg hadde følt meg snytt hvis jeg hadde måtte betale for dette... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Herregud, du må jo skjønne at du ikke kan selge brente spill. Dette er langt i fra lovlig. 8564942[/snapback] Det kan jeg vel. Men jeg kan ikke ta mye for dem EDIT: Dessuten sparer han som skal kjøpe mye tid også, for det følger med mange store spill ! 8564949[/snapback] +1. Det er både ulovleg ifølge norsk lovgivning, og i følge forum reglane, såvidt eg veit. Burde være klart for alle oppegåande individ at det ikkje er lov å selge pirat-kopierte spel. Rapporterar innlegget. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 For all del, sett ut en annonse hvor du skriver at du selger en haug med piratkopierte spill... Og er du ekstra smart så uthever i bold text at du laster ned 2 ekstra spill som kjøperen vil ha! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Denne tråden lever nok ikke lenge, men gøy lesning var det lel. Du tror tydeligvis at alle synes det er greit med piratkopiering, og at folk til og med vil betale penger for å slippe å stjele det selv? Nei, jeg håper noen fra riktig organisasjon utgir seg for kjøper og lærer deg at kriminalitet og åpenhet er to ting som sjelden funker bra sammen;) Edit: leif Endret 8. mai 2007 av archongamer Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hadde betalt maks 500kr for en chippet Xbox med bare brente spill. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 For det første er dette ikke et kjøp og salg-forum. Det tar vi et annet sted. For det andre snakker vi om piratkopierte spill her. Stenges av åpenbare grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg