Gå til innhold

Hvilket bilde er best?

hvilkent bilde er best?  

68 stemmer

1. 1. hvilkent bilde er best?

• Bilde 1
      4
    • Bilde 2
      2
    • Bilde 3
      5
    • Bilde 4
      37
    • Bilde 5
      0
    • Bilde 6
      2
    • Jeg bryr meg ikke. Jeg vil kun bruke stemmeretten min
      18

Anbefalte innlegg

Heihei!

Har nå brukt et litt annet oppsett til å ta dråpebilder, og ville bare høre hvilken av de dere synes jeg burde fortsette med. Oppsettene er totalt forskjellige, og dråpene blir forskjellig ved bruk av ulikt oppsett. Også fargene er annerledes. Legger nå ut de 3 beste bildene med hvert oppsett, og så får dere plukke ut ett bilde som dere synes er best. Blir også veldig glad for kritikk.. :)

Altså, det jeg vil vite, er hvilket bilde DU synes er best.. :D

Her kommer bildene..

Bilde1

63542.jpeg

Bilde2

63543.jpeg

Bilde3

63544.jpeg

Bilde4

63547.jpeg

Bilde5

63548.jpeg

Bilde6

63549.jpeg

Endret av Gissan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Neida, ikke noe oppsett enda, men kommer kanskje senere.. Prøver å få opp en poll.. :D

8564829[/snapback]

Tviler på om du får en poll, da det ikke har allmenn interesse.

8564928[/snapback]

Nå har jeg sendt en hyggelig PM, samt rapportert tråden, og venter selvfølgelig og ser hvordan det går. Hvilket synes du var best, Marius? :)

Red.: Skriveleif..

Endret av Gissan
Lenke til kommentar
Wow.. Tenkte aldri at det ville bli et så stort flertall for Bilde4. Personlig røper jeg ikke min favoritt enda, men jeg har forsikre dere om at det ikke er nr. 4.. :)

8564966[/snapback]

Jeg tipper din favoritt er nr 1.

Men det ble for mye vann, og lite dråper for min smak.

Lenke til kommentar
Jeg likte desverre ikke noen. Enten så var det et karftig skille mellom bakgrun og vann, eller så var det altfor mange detaljerte refleksjoner.

8564988[/snapback]

Joda, jeg ser hva du mener..

Red.: Tok vekk noe.. :ph34r:

Og der kom jammen meg pollen også.. :) Meget bra.. ;) Takker modden som satt den opp.. :fun:

Endret av Gissan
Lenke til kommentar

Jeg syntes det er noe galt med alle bildene, at det enten er mangel på fokus, kjipe refleksjoner eller at bakgrunnen er forstyrrende. Om jeg må velge ett, så blir det nummer fire.

Det virker som du er glad i å ta dråpebilder. Hadde jeg vært deg hadde jeg brukt litt lengere tid på å ta dem og sette opp et "opplegg". Du kan nok lage skikkelig kule dråpebilder om du bare vil, men sorry, dette er bare så "standard". :p

Øvelse gjør mester!

Lenke til kommentar
Jeg syntes det er noe galt med alle bildene, at det enten er mangel på fokus, kjipe refleksjoner eller at bakgrunnen er forstyrrende. Om jeg må velge ett, så blir det nummer fire.

Det virker som du er glad i å ta dråpebilder. Hadde jeg vært deg hadde jeg brukt litt lengere tid på å ta dem og sette opp et "opplegg". Du kan nok lage skikkelig kule dråpebilder om du bare vil, men sorry, dette er bare så "standard". :p

Øvelse gjør mester!

8580490[/snapback]

Greit at du synes det er "standard", og jeg tar ikke det som noe negativt, men jeg er interessert i å se et av dine fantastiske dråpebilder. :)

Lenke til kommentar
Greit at du synes det er "standard", og jeg tar ikke det som noe negativt, men jeg er interessert i å se et av dine fantastiske dråpebilder. :)

8580495[/snapback]

Trenger jeg å ta fantastiske dråpebilder for å vite at det finnes fine dråpebilder? Det finnes hundrevis av dråpebilder på dette forumet. Jeg har aldri sagt at jeg er en kløpper på dråpebilder :)

Lenke til kommentar

8580495[/snapback]

Trenger jeg å ta fantastiske dråpebilder for å vite at det finnes fine dråpebilder? Det finnes hundrevis av dråpebilder på dette forumet. Jeg har aldri sagt at jeg er en kløpper på dråpebilder :)

8580513[/snapback]

Du antyder jo at andres verk bare er "standard" og dårlig fokusert, for mye refleksjoner, dårlig bakgrunn osv. Listen er lang, så jeg ville gjerne se hva du mener er et perfekt dråpebilde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...