Skyttt Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Lord of the Rings Online er publisert og i full gang i Norge. Debatten og spørsmålene raser her på forumet. Ser ut som om den generelle oppfatningen er at dette faktisk er den beste MMOen som har kommet siden WoW. Jeg savner virkelig en skikkelig god, detaljert omtale fra gamer.no. Er denne på vei? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 En MMORPG tar LLLLLAAAAAAANNNNNGGGGG tid for å kunne anmelde, det er iallefall min oppfatning, de sidene som allerede har anmeldt det har drevet å spillt det i flere måneder før det kommer ut i butikken. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Kan jo alltids lage et lite første inntrykk o.l da.. Lenke til kommentar
Trazzer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Sjekk ut Gamereactor.no sin side! Der har de anmeldelse av Lotro :!: Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Vi legger ut et førsteinntrykk av Lord of the Rings Online om ikke alt for lenge. Vi mener det er uansvarlig å levere en fullverdig anmeldelse av et massivt onlinespill kun få uker etter lansering. Det er mulig vi kommer med en anmeldelse etterhvert, men det kan jeg ikke love her og nå. Det tar veldig mye tid å teste slike spill på en rettferdig måte, og det er tid vi muligens velger å bruke på andre prosjekter eller spill i steden. Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Lord of the Rings Online er publisert og i full gang i Norge. Debatten og spørsmålene raser her på forumet. Ser ut som om den generelle oppfatningen er at dette faktisk er den beste MMOen som har kommet siden WoW. Jeg savner virkelig en skikkelig god, detaljert omtale fra gamer.no. Er denne på vei? 8564498[/snapback] Som TST nevner her er en omtale etter èn knapp uke på nettet nesten å betrakte som idioti. Jeg kommer til å levere et førsteinntykk at LOTRO i løpet av de neste to dagene, men å omtale det på et så tidlig stadium tar jeg personlig sterk avstand fra, så du blir nok nødt til å vente litt på karakteren. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Godt å høre! Formulerte meg litt feil i det første innlegget. Jeg lurte vel egentlig mest på om dere er i gang medarbeidet med å omtale spillet. Haster ikke akkurat, men det er godt å vite at det kommer. Endret 9. mai 2007 av Skyttt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå