Joachim_F Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Sony har nå fortalt at SingStar for PS3 kommer i både internasjonal og norsk versjon. Her er informasjon og låtlister. Les mer Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ikke så mange låter som jeg kunne tenke meg, men jeg er ikke akkurat i målgruppen. Synd PS3 er så latterlig dyr. Jeg gav 800 for min PS2 i fjord, ene og alene fordi damen ville ha Singstar. Kanskje det er dette som kommer til å dra PS3 oppover på salgsstatistikken? Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Forferdelig dårlig med norske hits. Margareth Berger, Alexander With, Maria Mena? skal det bli party av disse sangene? Nei, internasjonal med i dont feel like dancing blir nok knall på vors. ser for meg gutta synge lyyyyyyyyyst Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 foretrekker den internasjonale ver Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Var ikke noe av poenget med Blu-ray at lagringskapasiteten var så enorm? Hvorfor har de da fjernet 15 låter for å få plass til 15 norske? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Trodde det skulle bli mulig å laste ned sanger jeg? Skjønner da ikke poenget med flere versjoner. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ikke noe å skryte av den norske i hvertfall. Tenk så mange sanger man kunne fått plass til på en BD. nå vet ikke jeg hvor mange sanger det har vært på de forrige, men tipper at BD burde klart 50sanger eller noe. Godt mulig det har noe med lisensiering av sanger å gjøre (?) Kanksje det rett og slett er for dyrt å ha for mange sanger på én plate. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jøss, heile 7 av 30 songar på den internasjonale versjonen går det nesten an å høyre på, det trur eg må vere rekord. Novel, det som er fint, er at denne gongen slepp ein unna med å kjøpe 23 songar ein ikkje har lyst på. Deretter får ein velge sjølv. Og det er jo eit framsteg i høve til forrige generasjon, der ein måtte kjøpe 23 Singstar-samlingar for å til saman ha 15 brukbare songar. Kay Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 The fratellis er der jo! og scissor sisters! Daamn! Kanskje det er håp for singstar karrieren min likevell! er ikke sagt noe om når det kommer? eller om det kommer ut i USA også? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Skal bli digg å stå med en jente, se henne dypt inn i øynene og synge den der "når jeg vasser i sivet ditt"-linjen fra Floden ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg