Kimelimm Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) HEi! Fikk PS3 igår, og koblet meg på internett. Alt gikk fint, intill da jeg slo den av, da jeg slo den på, finner dne ikke IP adressa, er det en resetknapp eller noe annet jeg må gjøre`Alt står på AUtomatic som da jeg fikk den! BTW: Er feilkode "80130182" Endret 21. mai 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Det funka, gjorde 2 ting, putta kablene ut og inn igjen, og tok renew på alt sammen (Rapidshare Unlimited)! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Faenma ikke løst alikevel! Den funka litt, men så FÅR IKKE IP ADRESSA Jeg blir så FORBANNA! Hadde tenkt å spelle, men den vil faenma ikke FÅ DEN IP ADRESSA ALt står på Automatic! Kommer bare "Attempt to get the IP ADRESS is timeout!" HJELP MEG! Hilsen en som er så forbanna at han klikker Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Slapp nå av da bjarne !! har du i det hele tatt vurdert å ta kontakt med din internet leverandør ?? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Via router eller rett i veggen eller hur? Kanskje router configurasjonen ikke er helt stødig? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg har Router, og den var normal som før, men plutselig vil den ikke... Og Telenor, SUX! NYtter ikke å ringe dem engang! "Hallo? Nei vi vet ikke problemet, HAAADE!" VIl GJERNE ha hjelp nå?! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 VÆR SÅ SNILL! JEG MÅ KOBLE MEG PÅ NETTET! Sorry caps, men jeg blir så INDERLIG lei meg! Ska liksom skaffe Rainbow Six Vegas, og spelle online med en venn! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ting du kan prøve: Sjekke med en annen kabel. Sjekk om ruter sender ut en IP siden den ikke får tak i IP. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) oppgradere routerens firmware? Evt. sjekke at den er stilt inn på å godta flere oppkoblinger, men det gjør vel hvis du allerede har kommet på nett med ps3'en Endret 21. mai 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Hvordan sjekker jeg om router n sender ut ipen? Hadde litt problemer med at µTorrent ikke fikk portene sine etc... Kan du si meg!? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 problemet ligger i routeren. sjekk websiten deres tror jeg Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 jeg har ikke ruter selv. Så det er ikke mye hjelp i meg. Er ganske grønn på slike ting. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Noen andre som kan hjelpe meg med og Sjekke om ruter sender ut en IP? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Har du skrevet mac addressen inne på routeren ? da finner den alt automatisk etter det..... Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Har ikke PS3 selv, men har du prøvd å sette fast IP på PS3n? Mener at det skal gå ann på PSP. Prøv å sett den til 192.168.10.5 eller noe. Regner med at du må legge inn DNS, gateway osv og. De rette adressene kan du finne ved å(hvis du bruker windows) gå til startmenyen, kjør, cmd, skriv ipconfig /all og trykk enter. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 ok, fant 192.168.1.12 Skifter den etterhvert? Hmm, jeg er jo egetnlig god på pc, men dette er det lengesiden jeg har opplevd Og MAC adressa, hvor ska jeg skrive den inn? (Hva er den i det hele tatt :S) Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har egentlig ikkje så god greie på dette, men hvis du ser på router-leverandøren sin hjemmeside, vil du sannsynligvis finne ut hvilken webadresse du må skrive i PC-browseren din for å komme inn på admin-panelet til routeren din (Brukernavn pleier å være admin, og passord ingenting, tror jeg). Deretter kan du sikkert finne ut om DHCP og lignende står på, evt. ip-adresse. Hos meg bare koblet jeg en ekstra nettverks-kabel rett i router, istedenfor å kjøre det trådløst, og har ikke hatt problemer siden. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 ok, fant 192.168.1.12 Skifter den etterhvert? Hmm, jeg er jo egetnlig god på pc, men dette er det lengesiden jeg har opplevd Og MAC adressa, hvor ska jeg skrive den inn? (Hva er den i det hele tatt :S) 8669376[/snapback] Mac addressa skriver du inn på routeren din...følg kongrudi sin guide til hvordan du kommer inn der. Mac addressa finner du på Ps3`en din ... http://www2.ucsc.edu/ihop/PS3.html Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg har ledning til Ps3 jeg og, ikke trådløs Ska prøve det dere sa! Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 For å komme til ruteren skriver du bare inn DNS adressen i en nettleser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå