Gå til innhold

ny lcd sharp LC42XD1E

Anbefalte innlegg

ser etter ny lcd tv og har sett meg ut denne godsaken:

http://www.sharp.eu/cps/rde/xchg/SID-0A0A4...33_NOR_HTML.htm

noen her på forumet som har erfaringer med den ? er andre merker å foretrekke forran denne? fått et veldig bra tilbud skjønner dere

ser også at denne skjermen mangler noe som heter rgb+ alle andre størelser fra 37 og opp i samme serie har denne featuren. hva betyr dette?

råd og svar mottas med stor takk

odin

Endret av (ODIN)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har den og er veldig fornøyd, eneste jeg kan utsette på den er at zapping mellom kanaler går litt treigere enn det jeg er vandt til, men siden jeg hovedsaklig ser på dvd eller fra pc så betyr dette lite for meg. Tven er fin å se på, bra bilde, jeg har ikke fått testa noe skikkelig HD materiale på den enda desverre, så jeg kan ikke si så mye om hvordan den gjengir dette.

Lenke til kommentar

takker for svaret :) noe annet jeg lurer litt på er om denne lcden støtter full oppløsning fra pc og full oppløsning fra xbox 360?

tenkte også jeg skulle kjøpe en dvd spiller som kan oppskalere bildet på vanlige dvdfilmer hvis jeg bestemmer meg for denne.

Lenke til kommentar

hmm :blush: nei første lcd jeg kjøper så jeg har egentlig ikke så mye peil. fikk et godt tilbud som jeg ikke kan si nei til. virker som en bra tv etter å ha lest litt tester rundt omkring, måtte bare innom her å stille ? ettersom jeg forstår at dere har endel mer snøring enn meg. ;)

Lenke til kommentar

Det skal være en ekstra Crimson Red i tillegg til vanlig Rød, Grønn og Blå bakgrunnslys. Det skal visstnok gi litt ekstra liv spesielt i ansiktsfarger o.l. Har ikke hørt at noen har klagd på bakgrunnsbelysningen i 42", så jeg tror ikke det har mye å si.

Det er jo et kjempekjøp det for den prisen, syns du skal slå til. TruD prosessoren i XD1E er en av de aller beste på markedet i dag.

Lenke til kommentar
Det skal være en ekstra Crimson Red i tillegg til vanlig Rød, Grønn og Blå bakgrunnslys. Det skal visstnok gi litt ekstra liv spesielt i ansiktsfarger o.l. Har ikke hørt at noen har klagd på bakgrunnsbelysningen i 42", så jeg tror ikke det har mye å si.

Det er jo et kjempekjøp det for den prisen, syns du skal slå til. TruD prosessoren i XD1E er en av de aller beste på markedet i dag.

8569600[/snapback]

vel da sletter jeg pris :cool:

takk for hjelpen samojed og andre da kjøper jeg skjermen i i morgen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...