mcgroven Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Den japanske utvikleren Square Enix er klar med et nytt rollespill. Barnets navn er The Last Remnant. Les mer Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Selv om jeg har kost meg mye med diverse remakes fra SquareEnix i det siste, så er det bra at de kommer ut med noe helt nytt. og ikke bare staser på gamle "bragder". Spill fra denne kanten pleier jo også å ha god kvalitet, så jeg er positiv. Har heller ingen problemer med turbasert. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Eneste jeg har litt problemer med her er at vistnok blir laget av mannen bak "The Bouncer" som er heller labre saker til å komme fra den fronten. Men det blir spennende å se. Hyggelig for eiere av 360 at SE lager spill som er multi. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Nuhvel, nå var The Bouncer en av de absolutt første spillene som kom ut til PS2. Edit: Mindre leif Endret 8. mai 2007 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 yeah, det kommer jeg nok til å skaffe meg. Er spent på mere info, bl.a. når det kommer ut! Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Dette så intressant ut! Gleder meg til mer info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg